گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نعمتی: بازی های آسیایی خاطرات خوبی برایم نداشت اما از تجربیاتش استفاده می کنم، پرامید و جنگنده تر برگشته ام

به گزارش مجله پیوند، چهره مطرح پارا تیراندازی باکمان کشورمان تأکید کرد از تجربیات حضور در بازی های آسیایی 2018 برای موفقیت در بازی های پاراآسیایی اندونزی بهره خواهد برد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نعمتی: بازی های آسیایی خاطرات خوبی برایم نداشت اما از تجربیاتش استفاده می کنم، پرامید و جنگنده تر برگشته ام

با تور مالزی ماه رمضان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، زهرا نعمتی که امیدوار است در سومین دوره بازی های پارا آسیایی نیز بدرخشد، گفت: هنوز خستگی بازی های آسیایی جاکارتا را به تن دارم، اما با دعای خیر مردم و روحیه ای که از آنها می گیرم، پرامید، پرتوان و جنگنده تر برگشته ام.

وی درباره تأثیر مثبت تجربه بازی های آسیایی در رقابت های پارا آسیایی گفت: تجربیات این بازی ها به من یاری خواهد نمود، چراکه یک بار دیگر این فضا را تجربه نموده ام و هرچند خاطرات خیلی خوشایندی برای من نداشت، اما سعی می کنم به خاطرات ناخوش را فراموش نموده و همه توجهم را به بازی های پارا آسیایی متمرکز کنم. قطعاً تجربیاتی که داشتم یاری خواهد نمود تا بتوانم راحت تر به فعالیتم ادامه دهم.

بانوی طلایی بازی های پاراآسیایی و پارالمپیک با بیان این مطلب که از لحاظ روحی شرایط خوبی دارد، گفت: اگرچه از لحاظ روحی شرایط خوبی دارم، اما لحاظ جسمی هنوز به ریکاوری خوبی دست پیدا ننموده ام. با این حال ناامید نیستم و قطعاً همه کوششم را برای کسب بهترین عملکردم خواهم کرد.

وی ادامه داد: یک ورزشکار ممکن است خواسته یا ناخواسته بارها و بارها شکست را تجربه کند و طعم تلخ آن را بچشد. در بازی های پاراآسیایی نیز ممکن است هر اتفاقی رخ دهد، اما قشنگی ورزش به این است که می توانی دوباره بلند شده، آغاز کنی و هیچ گاه ناامید نشوی.

نعمتی گفت: برای این بازی ها نیز همه کوششم را خواهم کرد و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد و اگر باز هم اتفاقات ناخوشایندی رخ دهد، قطعاً خودم را ناراحت نخواهم کرد، چون به خدا توکل و همه کوشش مان را نموده ایم و امیدواریم اتفاقات خوبی رخ دهد. امیدوارم دل های مهربان مردم کشور عزیزم را شاد کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 157

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نعمتی: بازی های آسیایی خاطرات خوبی برایم نداشت اما از تجربیاتش استفاده می کنم، پرامید و جنگنده تر برگشته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نعمتی: بازی های آسیایی خاطرات خوبی برایم نداشت اما از تجربیاتش استفاده می کنم، پرامید و جنگنده تر برگشته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید