گل محمدی : قهرمان شدیم ولی باید همه بازی ها را ببریم

به گزارش مجله پیوند، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی حضور پیدا نکرد که از پیش تعیین بود که دوربین های صداو سیما در این برنامه حضور ندارند. سازمان لیگ برای پخش کنفرانس های خبری با شرکت خصوصی قراداد امضا نموده و ورود دوربین های صداو سیما به نشست های خبری ممنوع است.

گل محمدی : قهرمان شدیم ولی باید همه بازی ها را ببریم

به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است که قهرمان شدیم ولی با تمام وجودمان مقابل نساجی بازی خواهیم کرد.

یحیی گل محمدی درباره دلیل غیبت خود در نشست خبری قبل از بازی با نساجی گفت: لازم می دانم از همه اصحاب رسانه بابت اینکه حضوری نمی توانم مصاحبه کنم عذرخواهی کنم. هر چند که اگر هم حضور داشتم به خاطر مسائل پیش آمده بنا به خواسته باشگاه امکان صحبت مقابل دوربین های تلوزیون را نداشتم.

وی درباره این بازی گفت: می دانیم که مقابل یک تیم خوب و با برنامه بازی داریم که فوتبال زیبا و خوبی را به نمایش می گذارد. باید به محمود فکری و همکارانش بابت این نوع فوتبالی که نساجی ارائه می دهد، تبریک بگویم. بازی راحتی برای ما نخواهد بود ولی پرسپولیس هستیم و در مقابل هر تیمی برای دریافت 3 امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: درست است که قهرمان شدیم ولی با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد. دوست دارم هوادارانمان از بازی بچه ها لذت ببرند. هرچند حضور فیزیکی ندارند ولی ما آنها را در قلب خودمان حس می کنیم.

گل محمدی درباره احساس خود از برگزاری بازی نساجی و پرسپولیس در استادیوم وطنی قائمشهر شرح داد: از اینکه برای سومین بار در فصل جاری باید در این شهر و استادیوم شهید وطنی حضور پیدا کنم واقعا خوشحالم. من خاطرات خوبی با این شهر و مردم دارم و هرگز این خاطرات را فراموش نخواهم کرد. با افتخار می گویم که من زمانی مربی نساجی بودم و برای مردم قائمشهر و این تیم آرزوی موفقیت دارم.

  • آب پاکی روی دست یحیی؛ گزینه اول خط حمله پرسپولیس پرید
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 600

به "گل محمدی : قهرمان شدیم ولی باید همه بازی ها را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی : قهرمان شدیم ولی باید همه بازی ها را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید