تور مجازی مالدیو جنوبی ؛ بهشت تماشایی قاره کهن

به گزارش مجله پیوند، مالدیو، کوچک ترین کشور آسیا، جزیره ای جادویی، بی نهایت زیبا و خوش آب وهوا است. در این مطلب و به وسیله تور مجازی به مالدیو جنوبی سفر خواهیم کرد.

تور مجازی مالدیو جنوبی ؛ بهشت تماشایی قاره کهن

شرق آسیا مملو از زیبایی ها و اسرار متنوع است. جزیره های مالدیو از جمله نقاط به شدت زیبا، جادویی و اسرارآمیز قاره کهن به شمار می آیند. مالدیو کشوری کوچک در شرق قاره آسیا است. این کشور را کوچک ترین کشور آسیایی می دانند. شهر ماله، مرکز این کشور است. مالدیو از هزاران جزیره زیبا، بکر و جادویی میزبانی می نماید. جزیره های کشور مالدیو، به شدت زیبا و خواستنی هستند. تنها 202 جزیره از جزایر مالدیو قابل سکونت است. 88 جزیره از کشور هم از جاذبه های گردشگری مالدیو هستند و گردشگر های خاص خود را دارند. طبیعت زیبا، آب وهوای دل پذیر، آیین و فرهنگ به خصوص، سرگرمیات متنوع و موارد بیشتر، مالدیو را به یکی از جاذبه های گردشگری قاره کهن تبدیل نموده است. همراه ما باشید تا طی این قسمت از تورهای مجازی، به مالدیو جنوبی سفر کنیم.

مجمع الجزایر کولهومادولو (Kolhumadulu) در مالدیو، از جمله زنجیره های جزیره ای جنوب این کشور و از جاهای دیدنی مالدیو است. در این حلقه از جزایر، 66 جزیره مختلف وجود دارد. جزیره هایی که جمعیتی 9 هزار نفره را در خود جای داده است. بیشتر این جزیره ها خالی از سکنه هستند و به شکل گیری بستری برای رشد مخلوقات دریایی آن منطقه یاری نموده اند. مجمع الجزایر هادهونماتهی (Haddhunmathi) یکی دیگر از مجمع الجزایر جنوب کشور مالدیو است. این زنجیره از جزیره ها حدود 82 جزیره مختلف را میزبانی می نماید که تنها 13 عدد از آن ها قابل سکونت هستند. دو جزیره بودوفینولهو (Bodufinolhu) و مندوو (Mundoo) به ترتیب 700 و 372 نفر را در خود جای داده اند. این مجمع الجزایر به علت شرایط جوی خاص و دریاهای مواج خود، برترین مکان برای سرگرمی هایی مثل موج سواری است.

در قسمت شمال غربی دو مجمع الجزایر ذکر شده، جزیره های مالاکو (Mulaku) جا خوش نموده اند. این مجموعه جزایر از 33 جزیره مختلف تشکیل شده است. آب های این منطقه ها به مقدار ای شفاف است که گردشگران می توانند 33 متر داخل دریا را با چشم غیرمسلح دیدن نمایند! دریاهایی که مرجان ها، کوسه ها، ماهی ها و جریان زندگی داخل آن ها، دیدنگران خود را مدهوش می نماید! مالدیو جنوبی اکثرا از این جزیره ها تشکیل شده است. در بخش بالای مطلب می توانید به صورت مجازی از این جزیره ها بازدید کنید. خبرنگاران به صورت روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تور مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران نباید فراموش کنید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1486

به "تور مجازی مالدیو جنوبی ؛ بهشت تماشایی قاره کهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجازی مالدیو جنوبی ؛ بهشت تماشایی قاره کهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید