داریوش ارجمند به شبکه تماشا می آید

به گزارش مجله پیوند، شبکه نمایش از 8 آبان مجموعه تلویزیونی ماه و پلنگ احمد امینی را پخش می نماید.

داریوش ارجمند به شبکه تماشا می آید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، مجموعه تلویزیونی ماه و پلنگ به کارگردانی احمد امینی، و نویسندگی سعید مطلبی محصول 1395 از چهارشنبه 8 آبان، هر روز ساعت 17 از شبکه تماشا پخش می گردد.

سریال 30 قسمتی ماه و پلنگ یک ملودرام اجتماعی است و مسائل روز جامعه را به تصویر می کشد. این سریال چند شخصیت اصلی دارد، امیرمحمد زند در نقش فریدون و ویدا جوان در نقش کتایون دخترعموی او مقابل یکدیگر بازی می نمایند و بخشی از داستان عاشقانه این سریال را تشکیل می دهند. ماه و پلنگ از آن دسته سریال هایی است که تا نیمه آن در زمان گذشته (5 سال پیش) سیر می نماید و بعد از قسمت 16 قصه ها در زمان حال روایت می شوند.

این مجموعه، روایت شهری از انسان هایی است که بهشت خوشبختی و سعادت خود را در جهنم دروغ و انتقام و زیاده خواهی نابود می نمایند. در این سریال دو قهرمان وجود دارند و هر قسمت از آن با تعلیقی به سرانجام می رسد.

داریوش ارجمند، شاهرخ استخری، علی سلیمانی، علی شاد، پوراندخت مهیمن، علی سلیمانی، علیرضا استادی، شهین تسلیمی، امیرمحمد زند، ویدا جوان، بیتا سحرخیز و پرویز سیرتی از بازیگران این سریال هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 22

به "داریوش ارجمند به شبکه تماشا می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داریوش ارجمند به شبکه تماشا می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید