سریال خاندان اژدها تمام تصوراتمان را درباره ی خاندان تارگرین دگرگون کرد

به گزارش مجله پیوند، اولین نمایش خاندان اژدها (House of the dragon) افشاگری های زیادی به همراه داشت.

سریال خاندان اژدها تمام تصوراتمان را درباره ی خاندان تارگرین دگرگون کرد

خاندان اژدها توجه ها را به خاندان تارگرین جلب می نماید. و در یک صحنه خاص در اولین اپیزود فصل، هر آنچه تصور می کردیم درباره این خاندان قدرتمند می دانیم را دگرگون می نماید.

هشدار: در ادامه این مطلب خطر لو رفتن داستان وجود دارد.

در طول اپیزود اول، شاه ویسریس پیغام مهمی را به دختر و وارثش، شاهزاده رینیرا (میلی آلکام) می رساند. او به دخترش می گوید که جدش آیگان فاتح خاتمه دنیای انسان ها را پیشگویی نموده است؛ خاتمهی نشات گرفته از زمستانی در شمال که تنها راه چیره شدن بر آن نشستن شخصی از خاندان تارگرین بر تخت است. آیگان این پیشگویی را نغمه آتش و یخ نامید و نسل به نسل از هر فرمانروا به وارث نقل می شد.

در بازی تاج و تخت هم از این پیشگویی یاد می گردد.زمانی که کشیش سرخ، ملیساندر شاهزاده معهود را پیش بینی می نماید.(همان آزور آهای) اما ما نمی دانستیم تارگرین ها این پیش گویی را نسل به نسل نقل نموده اند.

زمستان طولانی به نبرد میان مردم وستروس و وایت واکرهای شمال گفته می گردد، که در فصل هشتم بازی تاج و تخت شاهدش بودیم. جان اسنو که رهبری نبرد را بر عهده داشت، همان شاهزاده معهود است. تعیین می گردد که او در حقیقت نیمی تارگرین و نیمی استارک است.

پیش بینی ها به نفع تارگرین ها در خانواده می چرخد. علت اینکه خاندان تارگرین اول بار به وستروس آمد این بود که دنیس تارگرین، یکی از اجداد ویسریس سقوط والریا، خانه قبلی تارگرین ها را (در اسوس (Essos)) پیش بینی نموده بود. پیش گویی دنیس به استقرار تارگرین ها در دراگون استون (Dragon stone) انجامید. البته پیش از آنکه والریا کاملا نابود گردد. این یعنی خاندان تارگرین، آخرین سواران اژدها، در امان بودند.

همانطور که نردیست (Nerdist.com) اشاره نموده، ما قبلا نمی دانستیم چرا تارگرین های تحت رهبری آیگان تقریبا صد سال پیش از گرفتن تخت آهنین در دراگون استون ساکن بودند. این ماجرا برخی از خوانندگان بازی تاج و تخت را کمی گیج نموده بود. مخصوصا اینکه وستروس در آستانه تصاحب به وسیله یک نیروی برتر قرار داشت.

چه چیزی برای آیگان تغییر کرد که انتها آتش اژدها بر وستروس فرو ریخت؟ حالا جواب این سوال را می دانیم: او تصویری از یک زمستان طولانی در فکر داشت و می دانست ضروری است یک تارگرین بر قاره فرمانروایی کند در غیر این صورت همه چیز از بین می رود.

منبع: gamesradar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1583

به "سریال خاندان اژدها تمام تصوراتمان را درباره ی خاندان تارگرین دگرگون کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال خاندان اژدها تمام تصوراتمان را درباره ی خاندان تارگرین دگرگون کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید