شرکت 120 نفر در نخستین مهرواره استانی

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران/کردستان مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کردستان گفت: 120 نفر از جمله اعضا کودک و نوجوان، مربیان، سرپرست های گروه ها، شاعران در نخستین مهرواره استانی سرود آفرینش کردستان شرکت کردند.

شرکت 120 نفر در نخستین مهرواره استانی

سهیلا شیخی امروز(13آذر) در اولین مهرواره استانی سرود آفرینش کردستان، اظهار کرد: حاصل تلاش 120 نفره، تشکیل 6 گروه برای شرکت در مرحله پایانی و رقابت یک روزه بود که امروز شاهد تلاش آنها بودیم.

وی با اشاره به اینکه در این مهرواره داوران سه گروه را را برای راه یابی به مرحله کشوری انتخاب می کنند، افزود: داوران این دوره امین رحیمی، سید یاسر هاشم زاده و رامین شیخ الاسلامی وطنی از کارشناسان و بزرگان موسیقی کردستان هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کردستان، بیان نمود: با توجه به اینکه شهر سنندج، از طرف یونسکو شهر خلاق موسیقی نام گذاری شده و این باعث افتخار همه ما کردستانی ها است بنا براین به همین دلیل و برای تقویت فرهنگ موسیقی استارت اولین مهرواره سرود با حضور بچه ها کردستانی در سنندج زده شد.

شیخی گفت: ما در کانون افتخارمان این است که فرهنگ سازی را از کودکی و نوجوانان آغاز می کنیم انشاالله بتوانیم فعالیت هنری سرود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کردستان گفت: فعالیت های کانون برای تقویت کارهای گروهی است که خوشبختانه مراکز استان در این راستا بسیار پیروز عمل کرده اند که به همین دلیل پنج گروه دختر و یک گروه پسر در این مهرواره شرکت کردند.

لازم به ذکر است، نخستین مهرواره سرود آفرینش دیروز سه شنبه 12 آذرماه در مرکز فرهنگی هنری شماره 4 سنندج برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 92

به "شرکت 120 نفر در نخستین مهرواره استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت 120 نفر در نخستین مهرواره استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید