قاب های آیفون 14 زودتر از خود گوشی به بازار آمدند! ، رونمایی هیجان انگیز

به گزارش مجله پیوند، فون آرنا نوشت:امشب و پس از برگزاری رویداد اپل، بالاخره گوشی هوشمند تازه آیفون 14 را برای اولین خواهیم دید. تا فردا خیلی ها تصمیم نهایی خود را درباره خرید سری تازه گوشی های آیفون گرفته اند.

قاب های آیفون 14 زودتر از خود گوشی به بازار آمدند! ، رونمایی هیجان انگیز

اما این روند زمان بر است و به طور طبیعی، قبل از اینکه گوشی هوشمند پر زرق و برق تازه خود را در دست بگیرید، باید چند روز صبر کنید، اما پس از قدردانی از جذابیت طراحی (قدیمی) گوشی، چه خواهید کرد؟

به احتمال زیاد تصمیم خواهید گرفت آن را با کاوری زیبا بپوشانید. این قاب گوشی اپل شما را تحت پوشش قرار خواهد داد و از آن محافظت می کند، در حالی که اپل در مورد رنگ های دستگاه های خود (رنگ خود گوشی ها) بسیار قابل پیش بینی است، قاب های گوشی های آیفون این کمپانی از نظر رنگ و طرح چندان قابل پیش بینی نیستند. اپل با قاب هایش از تغییر الگوها در طول نسل ها لذت می برد.

به نظر می رسد امسال نیز از این قاعده مستثنی نباشد. اپل قطعا باری دیگر رنگ هایی را برای قاب های خود در نظر گرفته است. اوایل روز چهارشنبه مجین بلو، مشاور فناوری این شرکت، در توییتی عکس هایی از مواردی که به نظر می رسد قاب های رسمی تازه اپل هستند را به اشتراک گذاشت. درست مانند قبل، دو نوع اصلی وجود دارد: یکی از چرم و دیگری ساخته شده از جنس سیلیکون.

وقتی صحبت از قاب های سیلیکونی به میان می آید، به نظر می رسد 8 تغییر احتمالی وجود دارد: نیمه شب (مثلاً مشکی)، ساکولنت (رنگ سبز روشن)، صورتی گچی (مانند رنگ صورتی شیرینی)، قرمز، یاسی بنفش (بنفش روشن)، زرد (مانند درخشش خورشید)، آبی روشن و بنفش تیره. مشخص نیست که آیا این رنگ ها در زمره رنگ های رسمی قاب های آیفون 14 خواهند بود یا خیر.

تنوع رنگ قاب های چرمی کمتر است و تنها در 6 رنگ عرضه می شوند. طبق معمول، رنگ قاب های چرمی بسیار کمرنگ تر است: مشکی، آبی نیمه شب (رنگ آبی بسیار تیره)، سبز صنوبری (بین سبز و خاکستری) و سه رنگ مختلف قهوه ای (نارنجی روشن، قهوه ای و قهوه ای طلایی). در مورد رنگ قاب های چرمی نیز می توان گفت هنوز مشخص نیست که آیا اسامی این رنگ ها نهایی هستند یا خیر.

بیشتربخوانید :

  • رونمایی از آیفون 14 را از لنز تماشا کنید

  • چگونه رویداد معرفی آیفون 14 را تماشا کنیم؟

220

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1587

به "قاب های آیفون 14 زودتر از خود گوشی به بازار آمدند! ، رونمایی هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاب های آیفون 14 زودتر از خود گوشی به بازار آمدند! ، رونمایی هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید