نشیمن خانه را زیباتر از قبل کنید

به گزارش مجله پیوند، در این مطلب شما را با اصول اولیه دکوراسیون نشیمن و همچنین المان های کاربردی و زیبا در آن آشنا می کنیم، تا از فضای نشیمن زیباتری در منزل خود استفاده کنید. با خبرنگاران همراه باشید.

نشیمن خانه را زیباتر از قبل کنید

جهت دریافت خدمات فضاسازی حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

اتاق نشیمن خانه، فضایی برای ایجاد تعامل و صمیمیت میان اعضای خانواده است. همچنین فضایی دعوت نماینده برای مهمان های ما نیز تلقی می گردد. از این جهت نحوه چیدمان وسایل در این فضا نقش پررنگی را در ایجاد حس مثبت برای ما و دیگران ایفا می نماید. در این مطلب تکنیک های اصولی با استفاده از المان های مناسب را برای طراحی اتاق نشیمن با خوانندگان خبرنگاران در میان می گذاریم.

تعامل و هم نشینی

به راحتی می توانید با چیدمان درست مبلمان خود یک فضای گرم و صمیمانه در خانه ایجاد کنید. فضایی که اعضای خانواده را به صحبت و هم نشینی با یکدیگر دعوت می نماید.

مرکز جاذبه

این مرکز جاذبه نوعی تعادل و هارمونی ایجاد نموده و احساس استحکام و قوتی به فضا می بخشد و آرامش بیشتری برای اطرافیان فراهم می نماید. می توانید بزرگ ترین اسباب نشیمن خود را مانند مبلمان، به عنوان مرکز جاذبه آن معین کنید. غالبا این المان می تواند در مقابل و تضاد با شومینه، میز آینه یا پنجره قرار بگیرد.

شومینه و تلویزیون

شومینه یک کانون طبیعی برای نشیمن محسوب می گردد که امروزه جایش را به تلویزیون های با صفحه بزرگ داده است. می توانید هردو را کنار هم قرار دهید؛ یا اینکه تلویزیون را روی میزهای چرخ داری قرار دهید که هر در زمان های صحبت و هم نشینی، قادر به جابه جایی آن باشید.

آباژورهای ایستاده

از این آباژورها به عنوان یک منبع نوری ایستاده و دکوری در گوشه اتاق نشیمن خود، جهت روشنایی و ایجاد یک حس گرم و مثبت در فضا بهره ببرید.

میز قهوه خوری

از یک میز قهوه خوری کوچک و مدرن با ارتفاع نصف مبل در فضا، جهت گفت و گو و یا مطالعه شخصی بهره ببرید. سعی کنید اندازه میز را متناسب با اندازه فرش و مبلمان خود در نظر بگیرید.

المان هنری

از آثار هنری زیبا و خاصی مطابق سلیقه خودتان در فضای نشیمن بهره ببرید و فضا را هنری جلوه دهید. برای این کار یک مرکز معین در دیوار اتاق نشیمن در نظر بگیرید و المان هایی که بیشتر جلب توجه می نمایند را به دیوار بیاویزید.

فرش

از قدرت گردش رنگ میان فرش و مبلمان خود هرگز غافل نشوید. انتخاب یک فرش مناسب برای فضای نشیمن به تنهایی جلوه بصری بی نظیری به فضای شما هدیه می دهد. در این مورد به شکل فرش و اندازه آن و همچنین ترتیب قرار دریافت مبلمان دور آن دقت کنید.

شلف های دیواری

می توانید از شلف های دیواری برای قرار دادن گلدان، وسایل تزیینی و دکوری و … در طراحی دیوار اتاق نشیمن به راحتی بهره ببرید. امروزه شلف و باکس های دیواری جایگزین طاقچه ها شده اند که به یاری این عناصر تزیینی می توانید دیوار اتاق نشیمن خود را به زیبایی تزیین کنید.

استفاده از گلدان

در گوشه های پرت اتاق نشیمن خود از انواع گلدان های زیبا و آرامش بخش برای فضای خانه بهره ببرید و طبیعت را به خانه دعوت کنید.

کوسن مبلمان

از انواع کوسن ها متناسب با سبک دکوراسیون و هماهنگ با مبلمان نشیمن خود بهره بگیرید و جذابیت دوچندانی به فضا ببخشید.

نظرات خود را با خوانندگان خبرنگاران در میان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: برای اطلاع بیشتر اتاق نشیمن را با این ایده ها دلنشین کنید را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 237

به "نشیمن خانه را زیباتر از قبل کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشیمن خانه را زیباتر از قبل کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید