ویدئو ، نجات از گرداب اخبار لحظه ای

به گزارش مجله پیوند، این روزها رقابت شدیدی برای ارائه خبرهای دست اول میان رسانه های مختلف وجود دارد و بیشتر افراد به صورت لحظه به لحظه اخبار را دنبال می نمایند.

ویدئو ، نجات از گرداب اخبار لحظه ای

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، درگذشته مردم روزانه یک یا دو بار اخبار را در ساعات معینی از رسانه های جمعی پیگیری و به همان اخبار اکتفا و استناد می کردند. اما این روزها رقابت شدیدی برای ارائه خبرهای دست اول میان رسانه های مختلف وجود دارد و بیشتر افراد به صورت لحظه به لحظه اخبار را دنبال می نمایند. رویدادهای خبری اغلب به صورت زنده گزارش می شوند و بسیاری از اخبار در طول روز تکمیل، اصلاح و یا حتی تکذیب می شوند. اما اینکه خبرها را به چه صورت پیگیری کنید بسیار اهمیت دارد. ممکن است حادثه ای رخ دهد و در ابتدا علت حادثه، تعداد مصدومان و حادثه دیدگان معین نباشد. عموماً چند ساعت و یا چند روز بعد آن خبر تکمیل می گردد و اطلاعات دقیق تری به مخاطب داده می گردد.

بنابراین در حوادث و رخدادها کمتر اخبار لحظه ای را دنبال کنید و اجازه دهید تا اطلاعات نادرست و شایعات به مرور اصلاح شوند و برای استناد کردن و انتشار خبر همواره به زمان مخابره خبر توجه کنید و اخبار تکمیلی را ملاک قرار دهید.

در ادامه ویدئویی را درباره اخبار لحظه ای مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1115

به "ویدئو ، نجات از گرداب اخبار لحظه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو ، نجات از گرداب اخبار لحظه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید