گجت سکه ای علائم کرونا را ردیابی می نماید

به گزارش مجله پیوند، در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی از گجتی رونمایی شده که روی پوست کاربر می چسبد و با رصد علائم حیاتی و تحلیل اطلاعات به دست آمده، ریسک ایجاد علائم کووید 19 در بدن فرد را هشدار می دهد.

گجت سکه ای علائم کرونا را ردیابی می نماید

هرچند واکسیناسیون کووید 19 در سراسر دنیا شروع شده اما همچنان احتمال شیوع این بیماری و گسترش آن وجود دارد. به همین دلیل شرکت بیواینتلیسنس از گجت پوشیدنی جدید خود به نام بیوباتن در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی رونمایی نموده است. این گجت علائم حیاتی کاربر را رصد و هر گونه نشانه کووید 19 را ردیابی می نماید. سازمان غذا و داروی آمریکا را نیز این گجت را تأیید نموده است.

بیوباتن به اندازه یک سکه است و با چسب مخصوص پزشکی به پوست کاربر متصل می گردد. این دستگاه با استفاده از حسگرها، دمای پوست فرد، تنفس و ضربان قلب، میزان فعالیت ها و کیفیت خواب وی را آنالیز می نماید. در مرحله بعد اطلاعات به یک اپلیکیشن همراه گجت ارسال می گردد تا حتی قبل از آنکه خود کاربر متوجه ابتلاء به بیماری گردد با محاسبه اطلاعات به دست آمده، خطر ابتلاء او به کووید 19 معین گردد.

اپ همراه این گجت بیو موبایل نام دارد. این گجت می تواند تا 90 روز علائم حیاتی فرد را کنترل کند و قابل دور انداختن است.،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 892

به "گجت سکه ای علائم کرونا را ردیابی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گجت سکه ای علائم کرونا را ردیابی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید