معماری ویلا مدرن: آرتتا: عملکردمان مقابل استون ویلا نزدیک به چیزی بود که از بازیکنانم می خواهم

به گزارش مجله پیوند، سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد تیمش مقابل استون ویلا در لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد.

معماری ویلا مدرن: آرتتا: عملکردمان مقابل استون ویلا نزدیک به چیزی بود که از بازیکنانم می خواهم

جهت دریافت خدمات معماری ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، میکل آرتتا که تیم تحت هدایتش شب گذشته (آدینه) در اولین بازی از هفته نهم لیگ برتر انگلیس در ملاقاتی خانگی با نتیجه 3 بر یک بر استون ویلا غلبه و به رده نهم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد، پس از این بازی در مورد عملکرد تیمش گفت: عملکردمان در این ملاقات خیلی نزدیک به چیزی بود که از بازیکنانم می خواهم. چیزی که بیشتر از هر چیز دوست داشتم، واکنش بازیکنانم به تساوی 2-2 دوشنبه شب با کریستال پالاس و حسی که برای این بازی در رختکن داشتند. ما جوانترین تیم لیگ را در اختیار داریم، اما این دلیلی برای بهانه گیری نیست. ما باید باور کنیم که می توانیم در این سطح بازی کنیم چون قادر به انجام این کار هستیم.

وی بعلاوه در مورد عملکرد انفرادی بازیکنانش و حمایتی که طرفداران در استادیوم امارات از تیمش کردند، گفت: توماس پارتی، سامبی لوکونگا، نونو تاوراس و مدافعان میانی مان، همه در این بازی فوق العاده بودند. به نظرم ارتباط تیم و طرفداران قوی و قویتر می گردد. آنها عضو بزرگی از تیم ما هستند.

سرمربی اسپانیایی آسنال بعلاوه درباره گل هافبک غنایی اش و مصدومیت مدافع اسکاتلندی اش گفت: توماس پارتی خیلی وقت بود که در پی زدن این گل بود. او حتی می توانست دو گل دیگر بزند و برایش خوشحالم. نمی دانیم که کِیران تیرنی برای چه مدت به دور از ترکیب خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1302

به "معماری ویلا مدرن: آرتتا: عملکردمان مقابل استون ویلا نزدیک به چیزی بود که از بازیکنانم می خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معماری ویلا مدرن: آرتتا: عملکردمان مقابل استون ویلا نزدیک به چیزی بود که از بازیکنانم می خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید