استقلال بازنده سربلند بود، پرسپولیس با یک موقعیت پیروز شد

به گزارش مجله پیوند، رضا رجبی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: بازی چندان با کیفیتی را از دو تیم استقلال و پرسپولیس مشاهده نکردیم، اما در همین بازی بی کیفیت، این استقلال بود که از حریفش بازی بهتری انجام داد و اگر نبود اشتباه فاحش داوری، قطعاً نتیجه ای که امروز شاهد آن هستیم رقم نمی خورد.

استقلال بازنده سربلند بود، پرسپولیس با یک موقعیت پیروز شد

مدافع سابق آبی پوشان در ادامه بیان داشت: در مورد مسائل خط دفاعی استقلال از ابتدای فصل تذکرات لازم را داده بودیم و این خیلی بد است که این مشکل در طول یک فصل حل نشده. ذوب آهن و پرسپولیس در مجموع 3 موقعیت روی دروازه استقلال خلق کردند که هر 3 موقعیت تبدیل به گل شد؛ و این یک نقطه ضعف عظیم است. چطور می گردد سازمان دفاعی آبی پوشان باید تا این حد دچار تزلزل باشد.

رضا رجبی توضیح داد: من صراحت کلام دارم و همه می دانند مسائل را بدون ملاحظه کاری بیان می کنم. در اینکه استقلال هنوز مسائلی به لحاظ فنی دارد شکی نیست، اما بچه های ما در این بازی به لحاظ فنی کاملا بر حریف خود فزونی داشتند و پرسپولیس تنها یک موقعیت داشت که متاسفانه همان هم تبدیل به گل شد. امروز همه امید طرفداران استقلال جام حذفی است، اما با این فرایند به شما می گویم که شاید جام حذفی را هم از دست بدهیم.

کارشناس فوتبال گفت: باید در این تیم آسیب شناسی گردد تا معین گردد چه اتفاقی افتاده که بعد از آسیا این تیم توان امتیاز گیری و گل زدن را از دست داده است.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد داوری بازی و اشتباه عظیم آن در نیمه اول بیان داشت: دیگر خسته شدم از اینکه مرتب تکرار کنم اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است. چرا در این سالهای اخیر همواره این اشتباهات سمت و سوی استقلال را داشته؟ تکرار اشتباه انسان را بدبین می نماید و من هم الان نسبت به این موضوعات بدبین شده ام.

وی اضافه نمود: فوتبال ما در کل دچار افت شده، اما داوری ها بیشتر از فوتبال افت نموده است. باید برای این داوری ها تاسف خورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1143

به "استقلال بازنده سربلند بود، پرسپولیس با یک موقعیت پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بازنده سربلند بود، پرسپولیس با یک موقعیت پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید