مدیرعامل پرسپولیس: خصوصی سازی رؤیای 30 ساله است

به گزارش مجله پیوند، رضا درویش در نشست خبری شروع واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به مردم گفت: ابتدا بابت تاخیرم عذرخواهی نموده و حلول ماه شعبان را تبریک می گویم. چندین بار گفتم شاید یک رویای حدود 30 ساله به حقیقت می پیوندد. اولین بار در خصوص این بحث در سال 68 مطالبی مطرح شد و تا چند ماه قبل بارها گفتند چند روز دیگر و چند ماه دیگر اما همه این موارد کلیشه ای بود اما این رویا و کار بزرگ و ملی فردا به حقیقت می پیوندد. این کار میسر نبود مگر به اصرار شخص قربان زاده و سایر مسئولان خصوصی سازی و فرابورس. کوشش شبانه روزی آنها برای من غیرقابل تصور بود.

مدیرعامل پرسپولیس: خصوصی سازی رؤیای 30 ساله است

وی ادامه داد: شاید بعضی موارد به قربان زاده مربوط نمی شد اما با تمام وجود کوشش و همکاری کرد. در چند وقت اخیر بارها از من شنیده اید که صبح تا شب درگیر باز کردن پنجره بودیم اما با این کار چنین دغدغه ای از تیم ها رخت برمی بندد. این تیم ها به علت مسائل موجود از مهم ترین جایگاهی که می توانستند قدرت نمایی نمایند محروم شدند و این موضوع حذف از آسیا سبب سرخوردگی 50-40 میلیون طرفدار می گردد. جدا از بحث ورزشی طرفداران شادابی خود را از دست می دهند و اگر بخواهیم از لحاظ اجتماعی و روان شناسی حساب کنیم، چند ده میلیارد اسیب زده شد. برطرف مسائل می تواند سبب شادابی اجتماع گردد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: امیدوارم با برنامه ریزی که از این به بعد صورت می گیرد دو تیم به جایگاه خود بازگردند و شاهد طراوت و شادابی در جامعه باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1482

به "مدیرعامل پرسپولیس: خصوصی سازی رؤیای 30 ساله است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل پرسپولیس: خصوصی سازی رؤیای 30 ساله است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید