ال کلاسیکو برگزار می گردد

به گزارش مجله پیوند، رسانه های کاتالانی از نقل قول اخیر خوسپ ماریا بارتومئو بهره بردند و نوشتند که ملاقات بارسلونا و رئال مالدرید برگزار می گردد.

ال کلاسیکو برگزار می گردد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، بارسلونا چهارشنبه شب در یک بازی معوقه در نوکمپ میزبان رئال مادرید خواهد بود. با این حال به نظر می رسد دوباره برگزاری ال کلاسیکو با مشکلاتی روبرو گردد. به همین خاطر رسانه های کاتالانی تیتر خود را برای روز آدینه به این بازی اختصاص دادند و از اظهارات اخیر خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) برای تیتر اصلی خود بهره بردند.

موندو دپورتیوو تیتر زد برگزار خواهد شد اما اسپورت از گیومه هم استفاده نکرد و نوشت: برگزار می گردد.

بارتومئو پنجشنبه به رسانه ها گفت: همه درباره ال کلاسیکو هفته آینده صحبت می نمایند. این ملاقات برگزار خواهد شد و دوباره به تعویق نخواهد افتاد. این مسئولیت برای همه است که بازی انجام گردد. می دانیم که یک شرایط پیچیده در کاتالونیا حکم فرما است اما با ورزش موافق است. استادیوم ما (نوکمپ) مکانی است برای آزادی بیان. همواره این چنین بوده است. بارسا بدون مشکل خود را برای ال کلاسیکو آماده می نماید. به اعضای باشگاه (تماشاگران) می گوییم با دوستان و خانواده هایشان به استادیوم بروند تا ورزش پیروز گردد و از بازیکنان حمایت نمایند. همه ما باید کاری کنیم تا ال کلاسیکو به یک جشن ورزشی تبدیل گردد و صلح و آرامش برقرار باشد.

ملاقات بارسا و مادرید قرار بود اکتبر برگزار گردد اما به دلیل شرایط نامناسب شهر کاتالانی این بازی به تعویق افتاد. اکنون با تهدید از جانب جنبش سونامی دموکراسی (معترضان کاتالونیا) روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 120

به "ال کلاسیکو برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال کلاسیکو برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید