بارش برف و باران در غالب نقاط کشور طی امروز

به گزارش مجله پیوند، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در غالب نقاط کشور و وزش باد و خیزش گرد و خاک در بعضی منطقه ها اطلاع داد.

بارش برف و باران در غالب نقاط کشور طی امروز

به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (26 بهمن) در منطقه های از جنوب غرب، مرکز، شمال شرق، شمال فارس، مرکزی، قم، شمال یزد، بعضی منطقه ها استان های ساحلی دریای خزر و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز شامل سمنان تهران و البرز بارش باران و برف، وزش باد و در بعضی نقاط رعدوبرق پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: امروز شدت بارش در شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شرق لرستان و شمال خراسان رضوی است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: پنجشنبه (27 بهمن) در نوار شمالی کشور بعلاوه در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و بوشهر، جنوب اصفهان و یزد بارش رخ می دهد.

وی اضافه کرد: آدینه (28 بهمن) در بعضی منطقه ها فارس، شمال کرمان، خراسان رضوی، مازندران، گلستان و شمال خراسان جنوبی بارش پراکنده پیش بینی می گردد

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شنبه و یکشنبه (29 و 30 بهمن) در غالب منطقه ها کشور آسمان صاف و آرام خواهد بود

به گفته ضیاییان طی دو روز آینده در جنوب، شرق و جنوب شرق، دامنه های جنوبی البرز واقع در البرز، تهران و سمنان در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با خیزش گردوخاک در بعضی منطقه ها پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (27 بهمن) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 7 درجه سانتیگراد و روز آدینه (28 بهمن) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 1- و حداکثر دمای 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در سرانجام گفت: طی امروز و فردا (26 و 27 بهمن) بندرعباس با دمای 29 درجه سانتیگراد گرمترین و ارومیه با دمای 11- و 10- و زنجان با دمای 11- و 7- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 بهمن 1401 بروزرسانی: 26 بهمن 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1663

به "بارش برف و باران در غالب نقاط کشور طی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در غالب نقاط کشور طی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید