باشگاه فولاد خوزستان از دو پنجره جابجایی محروم شد

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای کمیته مشخص شرایط فدراسیون به این توضیح است:

باشگاه فولاد خوزستان از دو پنجره جابجایی محروم شد

* با توجه به شکایت مجید ایوبی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر این باشگاه به پرداخت مبلغ 540 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 19 میلیون و 620 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

* در پی شکایت محمد قاضی نجف آبادی از باشگاه پیکان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 980 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 43 میلیون و 164 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم می شود.

* در پرونده شکایت باشگاه سپیدرود رشت از باشگاه فولاد خوزستان ، این باشگاه (فولاد خوزستان) به محرومیت از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدید (داخلی و خارجی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی جابجایی محکوم می شود. همچنین کمیته شرایط در مورد الزام محمد بلبلی به پرداخت غرامت با توجه به عدم مطالبه آن از سوی خواستار روبرو به تکلیفی نمی باشد.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمد جلیزی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 228 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون و 970 هزار و 400 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

* در پرونده شکایت جواد مولایی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه محکوم به پرداخت 340 میلیون و 600 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 425 هزار و 80 ریال بابت هزینه دادرسی شد. همچنین کمیته شرایط نسبت به مابقی خواسته خواستار قرار رد دعوا را صادر کرد.

* با توجه به شکایت غلامرضا دلگرم از باشگاه ایرانجوان بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 968 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 64 میلیون و 702 هزار و 400 ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گشت.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 264

به "باشگاه فولاد خوزستان از دو پنجره جابجایی محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه فولاد خوزستان از دو پنجره جابجایی محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید