ببینید ، جشن کریسمس رئالی ها با آتش بازی بنزما ، بازگشت بزرگ کریم؛ هدیه سال نوی کهکشانی ها

به گزارش مجله پیوند، رئال مادرید پیروز شد در دیداری خارج از خانه مقابل رئال وایادولید به پیروزی برسد.

ببینید ، جشن کریسمس رئالی ها با آتش بازی بنزما ، بازگشت بزرگ کریم؛ هدیه سال نوی کهکشانی ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، ستاره فرانسوی رئالی ها که به علت مصدومیت از اوایل نوامبر برای تیمش به میدان نرفته بود، در بازگشت دو گل زد تا ور خانه وایادولید که ریاست آن را رونالدوی برزیلی برعهده دارد، به پیروزی برسند.

دو تیم بازی را متعادل شروع کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد گردد، سپری شد تا اینکه در دقیقه 10، روی پاس بنزما، این مارکو آسنسیو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که یوردی ماسیپ حضور داشت. در ادامه این بازیکنان رئال بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 17، بعد از اینکه ماسیپ ضربه وینیسیوس را دفع کرد، بنزما می توانست توپ برگشتی را تبدیل به گل اول بازی کند اما ضربه او از بالای دروازه وایادولید به بیرون رفت.

رجحان رئال ادامه داشت و در دقیقه 27، نوبت تونی کروس بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما شوت از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. یک دقیقه بعد نوبت تیم میزبان بود که اولین موقعیت جدی اش را روی دروازه رئال ایجاد کند اما ضربه والی خاوی سانچس از بالای دروازه تیبو کورتوا به بیرون رفت. در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم حملات خطرناکی روی دروازه هم داشتند. از جمله در دقیقه 36 که ضربه خطرناک آگوادو می توانست به گل اول بازی منجر گردد اما واکنش دیدنی کورتوا، دروازه رئال را بسته نگه داشت. در دقایق خاتمهی باز هم این تیم میزبان بود که صاحب موقعیت های بهتری شد اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 0-0 به خاتمه رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر شروع کرد اما در دقایق ابتدایی، بازیکنان این تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد نمایند. در ادامه بازی متعادل شد و بار دیگر بازیکنان میزبان روی دروازه رئال خطرساز شدند و کورتوا را مجبور به واکنش کردند. در دقیقه 68 بود که ضربه سر سرجیو لئون می توانست وایادولید را پیش بیندازد اما کورتوا با یک شیرجه دیدنی، توپ را به بیرون فرستاد. هرچه به دقایق خاتمهی نزدیک می شدیم، حملات رئالی ها شدت می گرفت. در دقیقه 78 بود که ضربه خطرناک بنزما می توانست قفل دروازه میزبان را باز کند اما ماسیپ به هر ترتیب ممکن توپ را دفع کرد.

فشار حملات رئالی ها ادامه داشت تا اینکه این تیم انتها در دقیقه 81 صاحب یک ضربه پنالتی شد. برخورد توپ به دست خاوی سانچس را داور پنالتی تشخیص داد تا رئال صاحب برترین موقعیت برای گلزنی گردد. در این بین لئون هم که به شدت از این تصمیم عصبانی شده بود، به علت توهین به داور از بازی اخراج شد. بنزما پشت توپ نهاده شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه وایادولید فرستاد تا رئال 1-0 پیش بیفتد.

بعد از این گل هم رئالی ها از رجحان نفری شان استفاده کردند و به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 89 به گل دوم رسیدند. روی حرکت خوب کاماوینگا و پاس رو به عقب او بود که بنزما با یک ضربه محکم دروازه ماسیپ را باز کرد.

در وقت های اضافه کوشش تیم میزبان برای جبران گل های خورده ثمری نداشت و بازی با نتیجه 2-0 به سود رئال به خاتمه رسید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1639

به "ببینید ، جشن کریسمس رئالی ها با آتش بازی بنزما ، بازگشت بزرگ کریم؛ هدیه سال نوی کهکشانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، جشن کریسمس رئالی ها با آتش بازی بنزما ، بازگشت بزرگ کریم؛ هدیه سال نوی کهکشانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید