لوتار ماتئوس پیراهن مارادونا را به موزه اهدا کرد

به گزارش مجله پیوند، بازیکن سابق تیم ملی آلمان، پیراهن دیه گو مارادونا در فینال جام جهانی 1986 را به موزه افسانه های فوتبال اهدا کرد.

لوتار ماتئوس پیراهن مارادونا را به موزه اهدا کرد

کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، پیراهن دیه گو مارادونا در فینال جام جهانی 1986 را به موزه افسانه های فوتبال اهدا کرد.

روز گذشته لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، که در پنج جام جهانی به میدان رفته، پیراهن دیه گو مارادونا در بازی فینال سال 1986 مکزیک را به موزه افسانه های فوتبال مادرید تقدیم کرد. ماتئوس در آن بازی پیراهن خود را با مارادونا عوض نموده بود. در فینالی که آرژانتین 3-2 آلمان را شکست داد.

ماتئوس در مصاحبه با مارکا گفت: بین دو نیمه فینال بود که با مارادونا پیراهن مان را عوض کردیم. نتیجه فینال برای ما تلخ بود، ولی پیراهن دیه گو برترین یادگاری آن جام جهانی برای من بود. من با دیه گو دوست بودم و هرچند زیاد باهم صحبت نمی کردیم، ولی هربار از دیدار با او خرسند می شدم و از همنشینی باهم لذت می بردیم. خبر مرگ او را باور نمی کردم. چند ساعت طول کشید تا باور کنم دیه گو دیگر با ما نیست. او انسان فوق العاده ای بود و نبودش را حس می کنیم. دیه گو خیلی زود از جهان رفت.

ماتئوس در خصوص جام جهانی 2022 و شانس های قهرمانی گفت: آلمان قطعا یکی از شانس ها خواهد بود و سپس می توانم به آرژانتین، اسپانیا، فرانسه و برزیل اشاره کنم. معتقدم نباید فقط به یازده بازیکن اصلی تیم ها نگاه کرد. تیمی می تواند قهرمان گردد که روی نیمکت نیز بازیکنان تاثیرگذاری داشته باشد. شاید در این جام جهانی شاهد شگفتی هم باشیم و چیزی قابل پیش بینی نیست. جام جهانی سال جاری می تواند خاص و پر از شگفتی باشد.

خبرنگاران ورزشی جهانی ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1579

به "لوتار ماتئوس پیراهن مارادونا را به موزه اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوتار ماتئوس پیراهن مارادونا را به موزه اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید