برنامه ریزی برای بهبود فرهنگ هواداری در فوتبال کشور احتیاج به جدیت و همکاری بیشتری دارد

به گزارش مجله پیوند، در نشست مدیریتی ویژه ساماندهی شرایط هواداری در فوتبال کشور در مورد چالشها و فرصتها و راهکارهای مناسب برای بهبود شرایط فرهنگ هواداری بحث و گفتگو شد.

برنامه ریزی برای بهبود فرهنگ هواداری در فوتبال کشور احتیاج به جدیت و همکاری بیشتری دارد

به گزارش خبرنگاران، نشست مدیریتی ویژه ساماندهی شرایط هواداری در فوتبال کشور که در روز دوشنبه 26 آبان ماه با ریاست عبدالحمید احمدی، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و با حضور کریمی، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مدیران کل حراست، فرهنگی و امور باشگاه های وزارتخانه و دیگر مدیران فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار گردید.

در این نشست ضمن تاکید بر لزوم پی گیری دستورالعمل های ابلاغی و برنامه هایی که قبلاً تدوین شده اند، بر لزوم انجام اقدامات و برنامه های عملیاتی ملموس در این زمینه تاکید شد. در این نشست گزارش اقداماتی که در این راستا اجرا شده است توسط آقایان کریمی، زمان آبادی، نقی پور، بهمنی، سطوتی و نیکوخصال ارائه گشت.

احمدی نیز بر ضرورت برنامه ریزی و همکاری جدی برای بهبود شرایط فرهنگ هواداری تاکید نمودند و در سرانجام مقرر شد یک کارگروه ویژه متشکل از مدیران مرتبط در وزارتخانه و فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و دیگر نهادهای مرتبط نسبت به تهیه برنامه عملیاتی با تقسیم کار شفاف اقدام نموده و جهت تصمیم گیری نهایی به نشست بعدی که با حضور معاونان وزارتخانه تشکیل خواهد شد ارائه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 775

به "برنامه ریزی برای بهبود فرهنگ هواداری در فوتبال کشور احتیاج به جدیت و همکاری بیشتری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای بهبود فرهنگ هواداری در فوتبال کشور احتیاج به جدیت و همکاری بیشتری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید