مثل همواره می گوییم چهار سال بعد جبران می کنیم

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال امید ایران علیرغم پیروزی برابر چین در آخرین بازی از مرحله گروهی مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو به دلیل تفاضل گل ضعیف تر نسبت به ازبکستان از صعود به مرحله بعدی باز ماند تا حسرت رسیدن به المپیک حداقل 48 ساله گردد.

مثل همواره می گوییم چهار سال بعد جبران می کنیم

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: اگر عملکرد تیم ملی در این 3 بازی را آنالیز کنیم به طور خلاصه می توان گفت مثل همواره و مثل همه فوتبال ایران بازیکنان ما در زدن ضربات آخر و ارسال پاس های کلیدی نهایی مشکل داشتند. در ساختار دفاعی دچار مشکل بودیم و البته بازی نکردن بعضی از بازیکنان در پست های تخصصی هم مزیدی بر علت بود تا از صعود به المپیک باز بمانیم.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد تغییرات زیاد روی نیمکت این تیم گفت: هرچند امیدها کارشان را با کرانچار شروع کردند، با مجیدی ادامه دادند و با استیلی به انتها رساندند، اما از آنجایی که چرخه آماده سازی این تیم مشکل داشت تغییرات مربی هم جواب نداد و تاثیری هم نداشت. حتی اگر کرانچار هم تا امروز سرمربی بود باز هم بعید بود به نتیجه ای جز حذف از این مسابقات برسیم.

وی اضافه نمود: فوتبال ما مسائل زیادی دارد که در این بزنگاه ها این مسائل نمود پیدا می نمایند. تجربه نشان داده واکاوی در این موارد هم فایده ندارد چون تنها چند روز همه داغ هستند و بعد از آن که آبها از آسیاب افتاد همه چیز به روال خودش بر می شود.

اقبالی در انتها گفت: نرسیدن به المپیک برای فوتبال سنت شده و مسئله تازه و عجیبی نیست که ما را شوکه کند. 44 سال به المپیک نرفته بودیم و حالا باید 4 سال دیگر هم انتظار بکشیم. مثل همواره می توانیم بگوییم چهار سال بعد جبران می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 233

به "مثل همواره می گوییم چهار سال بعد جبران می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مثل همواره می گوییم چهار سال بعد جبران می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید