بهانه تازه سعودی ها برای مجوز سفر به مکه، استقلالی ها واکسن نزده اند!

به گزارش مجله پیوند، مجوز خروج کاروان استقلال از هتل صادر نشد و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تأکید کردند در این رابطه همه چیز در حیطه اختیارات میزبان است.

بهانه تازه سعودی ها برای مجوز سفر به مکه، استقلالی ها واکسن نزده اند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازیکنان استقلال با وجود خستگی ناشی از جدال شبانه مقابل الشرطه، صبح شنبه خیلی سریع وسایل خودشان را جمع و جور نموده و در لابی هتل حاضر شدند چون تصورشان بر این پایه راسخ شده بود که با توجه به وعده ارائه شده توسط مقامات عربستانی، زمینه برای حضور اعضای کاروان نماینده ایران در مکه مکرمه و به جا آوردن اعمال حج فراهم خواهد شد ولی دقایقی پس از جمع شدن همه آبی ها در لابی شرایط اساساً به گونه دیگری شکل گرفت. مجوز خروج کاروان استقلال از هتل صادر نشد و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تأکید کردند در این رابطه همه چیز در حیطه اختیارات میزبان است و آنها نمی توانند عربستانی ها را مجاب نمایند که حتماً چنین اجازه ای را صادر نمایند.

مقامات باشگاه استقلال پیگیری های خودشان را شدت بخشیدند و در نهایت این جواب را از مسئولان میزبان شنیدند که در میان اتباع خارجی، فقط کسانی می توانند راهی مکه مکرمه شده و زیارت نمایند که واکسن کرونا زده باشند و برگه واکسیناسیون نیز همراه آنها باشد در غیر این صورت مجوز صادر نمی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1099

به "بهانه تازه سعودی ها برای مجوز سفر به مکه، استقلالی ها واکسن نزده اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهانه تازه سعودی ها برای مجوز سفر به مکه، استقلالی ها واکسن نزده اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید