برترین هتل های محله ایته وان در سئول

به گزارش مجله پیوند، ایته وان یکی از معروف ترین محله های سئول و پر از بار کافه و رستوران است تفریحات شبانه و فضای سرزنده این مکان گردشگران زیادی را از سراسر شهر به این منطقه می کشاند. در ادامه با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشید تا برترین هتل های محله ایته وان و یا اقامت مقرون به صرفه تر در سئول را به شما معرفی کنیم. خرید بلیط هواپیما تهران سئول

برترین هتل های محله ایته وان در سئول

برترین هتل های محله ایته وان

هتل گرند هیات

هتل گرند هیات تنها چند دقیقه از محله ایته وان فاصله دارد و اتوبوس های این هتل تا ساعت 9 شب به صورت رایگان رفت و آمد می نمایند. هر آنچه از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید می توانید در این هتل پیدا کنید. خدمات عالی، رستوران های بسیار خوب و باشگاه های ورزشی مدرن مانند زمین تنیس و استخری که در فصل زمستان به پیست اسکیت روی یخ تبدیل می گردد از جمله امکانات این هتل هستند. ایته وان و رودخانه هان در یک طرف و کوه های نامسان در طرف دیگر قرار دارند و این هتل که بر روی یک تپه قرار گرفته یکی از زیباترین چشم انداز ها را به نمایش می گذارد. پنجره های بزرگی که از زمین تا سقف کشیده شده اند و رستوران و بار این هتل چشم انداز ها فوق العاده ای را پیش روی شما قرار میدهند.

بوتیک هتل ایمپریال پالاس

بوتیک هتل ایمپریال پالاس به معنای قصر امپراطوری یکی از برترین هتل های محله ایته وان است. البته آن را با هتل ایمپریال پالاس محله گانگنام که سبکی ویکتوریایی دارد اشتباه نگیرید. این هتل تنها 3 دقیقه با ایستگاه ایته وان فاصله دارد و دارای امکانات مدرنی است. انتخاب این هتل بسیار به صرفه است زیرا نسبت به قیمت متوسطش امکانات بالایی دارد. کارکنان هتل آموزش دیده هستند و در هر شرایطی به شما یاری می نماید این هتل امکانات جانبی زیادی دارد؛ برای مثال می توانید در مدت اقامت خود به صورت رایگان از تلفن همراه بهره ببرید. یک کلوپ شبانه در نزدیکی این هتل واقع شده است که تا پاسی از شب فعالیت می نماید بنابراین اگر خوابتان سبک است در طبقات بالاتر اتاق رزرو کنید. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما

هتل ایته وان ای وان

این هتل در مرکز محله ایته وان واقع شده و هتلی مناسب برای افرادی است که می خواهند اقامت مقرون به صرفه تر در سئول داشته باشند. هتل ایته وان ای وان یک هتل دو و نیم ستاره و تمیز با طراحی داخلی مدرن و اتاق های راحت است. این هتل در یک خیابان فرعی و ساکت در نزدیکی ایستگاه ایته وان قرار گرفته است. افراد مسلمانی که به ایته وان می آیند می توانند در رستوران های حلالی که در نزدیکی این هتل قرار گرفته است غذا میل نمایند. به علاوه رستوران های بین المللی زیادی در این منطقه وجود دارد. بیشتر اتاق ها دارای یک وان حمام بزرگ و لوازم آرایشی بهداشتی هستند. یکی دیگر از امکانات این هتل دیوارهای عایق صدا است؛ بنابراین می توانید از سر و صدا در امان باشید و شبی آرام سپری کنید این هتل دارای وای فای رایگان هم هست.

هتل همیلتون

هتل همیلتون با نمای خارجی آجری اش از ساختمان های معروف ایته وان است؛ بنابراین پیدا کردن آن چندان سخت نخواهد بود. این هتل 4 ستاره که در سال 1973 تاسیس شد، در نزدیکی پارک نامسان و در کنار مغازه های بیشمار ایته وان وجود دارد. از آنجایی که تفریحات شبانه هم در فاصله بسیار نزدیک به هتل وجود دارند، گوشی های رایگان به میهمانان داده می گردد تا سر و صدا آنها را آزار ندهد. این هتل دارای یک استخر روفتاپ هم هست که از ماه های ژوئن تا آگوست در تابستان در دسترس میهمانان است و چشم انداز فوق العاده زیبایی از شهر را به نمایش می گذارد. البته استفاده از استخر هتل هزینه اضافه خواهد داشت یک باشگاه ورزشی بسیار خوب هم در این هتل وجود دارد که استفاده از آن برای مهمانان هتل رایگان خواهد بود از دیگر امکانات هتل می توان به وای فای رایگان، رستوران، بار و وان حمام در داخل اتاق خواب ها اشاره نمود.

پاپ ات ایته وان

این اقامتگاه اقامت مقرون به صرفه تر در سئول را برای شما در مرکز محله ایته وان در نزدیکی کوه نامسان فراهم می نماید. این اقامتگاه یک مهمانخانه جالب با اتاق های گروهی و خصوصی است و مناسب افرادی است که کوله گردی می نمایند. فضای این اقامتگاه بسیار صمیمی است و گردشگران این امکان را دارند که با دیگر مسافران گفت و گو نمایند. یک تراس روف تاپ هم برای میهمانان وجود دارد که می توانند در آنجا اوقات لذت بخشی را بگذرانند. اتاق های این مهمانخانه کوچک اما مدرن هستند و طراحی جالبی دارند. وای فای رایگان بار و اتاق هایی مخصوص افراد غیر سیگاری از جمله امکانات این مهمانخانه هستند.

آووکادو - محله ایته وان

این هتل در طبقه دوم یک ساختمان در یکی از پیچ و خم های محله ایته وان قرار گرفته است. از آنجایی که ساختمان این هتل بسیار کوچک است پیدا کردن آن ممکن است مشکل باشد. البته این هتل یکی از انتخاب های مناسب برای افرادی است که می خواهند اقامت مقرون به صرفه تر در سئول داشته باشند. این هتل تنها 5 دقیقه از ایستگاه ایته وان فاصله دارد و در نزدیکی کوه نامسان قرار گرفته است. این مهمانخانه دارای اتاق های گروهی و خصوصی است و اتاق های خانوادگی هم برای خانواده ها فراهم می نماید. تمام این هتل با سبک رترو تزیین شده است.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1349

به "برترین هتل های محله ایته وان در سئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های محله ایته وان در سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید