معرفی برترین هتل های دزفول از نگاه مسافران

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران در این مقاله میخواهد برترین هتل های دزفول را به شما معرفی می نماید. در یک دهه اخیر بر روی هتل های دزفول سرمایه گذاری خوبی شده است و جدا از آن هم اقامتگاه های بوم گردی مختلفی در آن تأسیس شده است. البته نا گفته نماند که شهر دزفول پتانسیل این را دارد که هتل های بیشتری در آن ساخته گردد زیرا در ایام نوروز این تعداد هتل که حدود شش مورد است جوابگوی مسافرها نیست.

معرفی برترین هتل های دزفول از نگاه مسافران

صنعت گردشگری ایران نوپا است و هر روز سرمایه گذارهای بیشتری قصد دارند که بر روی مکان های اقامتی در شهرهای مختلف سرمایه گذاری نمایند و بر تعداد آن هم افزوده می گردد. تعدادی از مسافرها با توجه به امکانات هتل همیشه برای سفر خود هتل را انتخاب می نمایند. در این مقاله های هتل های شهر دزفول و یکی دو مورد اقامتگاه بوم گردی خاص را به شما مخاطب اهل سفر معرفی می کنیم.

هتل دز

یکی از برترین هتل های دزفول از نگاه مسافرها هتل دز است. هتل دز چهار ستاره است و مساحتی برابر 1100 متر مربع دارد. این هتل حدود 22 اتاق دارد که مجموعا 44 تخت در آن موجود است. هتل دز دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری دزفول دارد و همیشه از سوی مسافرها انتخاب می گردد. نمای بیرونی این هتل سفید رنگ است و معمار طراح جالبی را برای نما بیرونی بنا کاربرده است. این هتل در سال 1396 ه.ش تاسیس شد و به سرعت توانست مسافرهای بی شماری را به خود جذب کند. هتل دز دزفول با 22 اتاق میزبان گردشگرها است.

اتاق های این هتل از یک تخته تا سه تخته است. از امکانات هتل دز که بسیاری از مسافرها آن را می پسدند امکانات آشپزی داخل سوئیت ها است و از همین رو برای مسافرهایی که می خواهند کاهشی در هزینه های سفر خود داشته باشند و غذای خود را بپزنند گزینه مناسبی است و برای آن دسته از مسافرهایی که رژیم خاصی دارند و از رستوران های شهر استفاده نمی نمایند امکانات آشپزی یک مزیت است. این هتل جدا از آن هم یک رستوران بزرگ و شیک را دارد که مسافرها می توانند از آن استفاده نمایند. صبحانه این هتل رایگان است.

هتل دز دزفول جای پارک دارد و آن دسته از گردشگرهایی که با خودروی شخصی خود مسافرت می نمایند دیگر نگرانی برای جای پارک نخواهند داشت. از امکانات این هتل می توان به اینترنت با سرعت بالا، تهویه مطبوع، خدمات خشکویی، پارکینگ، رستوران ، روم سرویس 24 ساعته، اتاق جلسات، لابی، کافی شاپ، سالن همایش و تاکسی سرویس اشاره نمود. تمام اتاق های هتل امکانات بهداشتی و رفاهی دارند و دارای سشوار، میزآرایش، وان در حمام، اسپلیت، تلویزیون، میزکار هم هست. اتاق های این هتل دو تخته توئین است و چند اتاق دو تخته دبل هم دارد.

آدرس: خوزستان ، دزفول کیلومتر 7 جاده دزفول به اندیمشک - کوی سوم شعبان - مقابل پایگاه چهارم شکاری.

هتل روناش دزفول

از برترین هتل های دزفول می توان هتل روناش دزفول را نام برد. این هتل از سوی مسافرهای بی شماری انتخاب می گردد. این هتل به مکان های گردشگری از جمله خانه سفال دزفول، حمام کرناسیون، کت های دزفول و بقعه سبزقبا دسترسی خوبی دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه هم 4.8 کلیومتر است. این هتل دارای خدمات چون رستوران، کافی شاپ و پارکینگ است. در لابی هم اینترنت وای رایگان وجود دارد. تمامی اتاق های دارای سیستم تهویه هستند. امکانات رفاهی و بهداشتی از جمله صابون، شامپو، سشوار و حوله، خمیر دندان و مسواک وجود دارد. بیشتر اتاق های این هتل دو تخته توئین است.

منظور از دو تخته توئین این است که هر اتاقی دو تخت مجزا از هم را دارد. اتاق های دو تخته دبل اتاق هایی است که تخت های دو نفره و بزرگ را دارد. در اطراف این هتل کافه رستوران های خوبی چون راز، سفره خانه سنتی پارسیان، رستوران شوادون و رستوران باغ فلاحت وجود دارد. اتاق های هتل روناش چشم اندازی به رودخانه دز دارد و به همین علت از سوی بسیاری از مسافرها انتخاب می شوند. هتل در جاده ساحلی دزفول نهاده شده است. با انتخاب این هتل می توانید پیاده روی راحتی در کنار رود خانه دز هم داشته باشید.

آدرس: خوزستان، دزفول ، جاده ساحلی حد فاصل پل دوم و سوم، هتل روناش دزفول

هتل آوان دزفول

هتل آوان دزفول یکی از هتل های قدیمی شهر دزفول است که سی دو سال از زمان تاسیس آن می گذرد. این هتل در سال 1396 هم مورد بازسازی نهاده شد و یکی از برترین هتل های دزفول هم به شمار میرود. این هتل دسترسی آسانی به مکان های گردشگری به آسیاب های دزفول و خانه تاریخی تیزنو را دارد. هتل آوان دزفول در دو طبقه ساخته شده و 21 واحد اقامتی دارد که مجموعا 44 تخت دارد. پرسنلی مجرب و آموزش دیده در بخش پذیرش دارد که check in, check out مسافرها به راحتی انجام می دهند . این هتل هم سه ستاره دارد. و از هتل های معروف شهر دزفول است. صبحانه این هتل رایگان است. اتاق های این هتل بیشتر دو تخته توئین است و چند مورد دو تخته دبل و سینگل یا همان تک نفره را دارد.

جالب است بدانید که این هتل اتاق چهار تخته سینگل هم دارد و اگر خانوادگی سفر می کنید و می خواهید کنار هم باشید می تواند اتاق چهار تخته سینگل را انتخاب کنید. در اتاق ها تمام امکانات بهداشتی و رفاهی وجود دارد و هر اتاقی دارای سشوار، مواد بهداشتی ، وسایل رفاهی چون میز کار و آرایش، تلفن برای ارتباط با پذیرش، کمد لباس، سیستم تهویه مناسب، یخچال، روم سرویس، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در هر اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش است. از دیگر امکانات این هتل رستوران، پارکینگ با ظرفیت ده خودرو، اینترنت در لابی و اتاق ها است.

آدرس: دزفول، میدان امام حسین، بلوار 15 خرداد، روبروی هایپرمارکت زیتون

هتل جهانگردی دزفول

از دیگر هتل های شهر دزفول هتل جهانگردی است. هتل جهانگردی دزفول هم از برترین هتل های این شهر است و مسافرها کامنت و نظرات خوبی از محل اقامت خود در هتل جهانگردی دزفول نوشته اند. اگر به شهر دزفول سفر می کنید و اقامت برایتان بسیار اهمیت دارد می توانید در یکی از برترین هتل های دزفول یعنی هتل جهانگردی را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل از قدیمی ترین هتل های شهر دزفول است که در سال 1368 تاسیس شد و در سال 1392 مورد بازسازی نهاده شد. امروزه با توجه به موقعیت مکانی و دسترسی آسان به پل قدیم دزفول، آسیاب های آبی از سوی مسافرها انتخاب می گردد. هتل جهانگردی دزفول دارای اتاق های دو تخته دبل و تویین و سینگل است.

تمام امکانات بهداشتی و رفاهی در این هتل در نظر گرفته شده است و هر اتاقی دارای یخچال، دراور، مبلمان، اباژور، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، تلفن در اتاق جهت ارتباط با پذیرش، اینترنت در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در هر اتاق است. هتل جهانگردی دزفول اتاق های سه تخته هم دارد که تخت های به صورت سینگل و دو تخته دبل است و برای خانواده های سه نفره گزینه مهمی به شمار میرود.

از امکانات این هتل می توان به رستوران، پارکینگ، اینترنت در لابی و اتاق ها و کافی شاپ اشاره نمود. این هتل از نگاه مسافرها یکی از برترین هتل های دزفول است. شرایط دید هتل به خیابان است تعداد اتاق ها 22مورد است و تعداد طبقات آن دو است. حدود 50 تخت دارد. ظرفیت لابی این هتل هم حدود 15 نفر است. صبحانه این هتل مانند دیگر هتل های ایران رایگان است.

آدرس: خوزستان، دزفول، میدان امام حسین(ع)، بلوار 15خرداد، جنب ورزشگاه مجدیان

هتل آپارتمان آسمان جنوب دزفول

یکی دیگر از برترین هتل های دزفول از نگاه مسافرها هتل آپارتمان آسمان جنوب دزفول است. این هتل از نظر دسترسی به مکان های گردشگری دزفول از جمله سازه های آبی دزفول، خانه تیزنو، خانه تاریخی سوزنگر و موزه مردم شناسی دزفول موقعیت خوبی دارد. از هتل های تمیز و آراسته شهر دزفول است. دارای پرسنل آموزش دیده و مجرب است که پذیرای گردشگرهای ایرانی و خارجی هستند.

این هتل در سال 1397 تاسیس شد و دارای 5 طبقه است که 27 اتاق دارد و هم چنین دارای چندین سوئیت کامل است. هتل آپارتمان آسمان جنوب دزفول در مجموع 141 تخت دارد. تنوع اتاق های این هتل از دیگر هتل ها بیشتر است. اتاق یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، آپارتمان یک تخته، آپارتمان دو خوابه دو تخته، آپارتمان دو خوابه سه نفره و چهار تخته هم دارد. آپارتمانی سه تخته و چهار تخته برای خانواده ها و گروه های محبت آمیز چهار نفره بسیار مناسب است.

اتاق های این هتل مجهز به وسایل بهداشتی از جمله صابون، شامپو، خمیر دندان، حوله، دمپایی است. هم چنین تمام امکانات رفاهی از جمله دستگاه چای ساز، آب معدنی رایگان، کمد لباس، رخت آویز، تلویزیون، پاور سوئیج، تلفن در اتاق، میز تخریر، میز آرایش سرویس بهداشتی و فرنگی و ایرانی وجود دارد. در واحد های آپارتمانی هم مجهز به اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه است و امکانات آشپزی در هتل آپارتمان های آن وجود دارد. از امکانات این هتل میتوان رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، سالن ورزشی، خدمات خانه داری، جا چمدانی، خدمات برای کم توان های جسمی برای عبور آسان ولیچر، آسانسور و چای خانه سنتی را نام برد. اقامت بچه ها زیر سه سال هم رایگان است و برای بسیاری از خانواده های صاحب فرزند یک مزیت به شمار میرود.

آدرس: خوزستان، دزفول، خیابان حضرت رسول بین طالقانی و نبوت، جنب درمانگاه تامین اجتماعی

اقامتگاه بوم گردی خانه پامنار

اقامت های خوبی در شهر دزفول در حال تاسیس است که در آینده نزدیک تعداد آن ها بسیار بالا می رود. یکی دیگر از مکان های اقامتی که امروز در ایران بسیار قابل توجه است اقامتگاه های بوم گردی است. از برترین اقامتگاه بوم گردی شهر دزفول اقامتگاه بوم گردی پامنار است این اقامتگاه یکی از خانه های سنتی دزفول است و برای آن دسته از مسافرهای که فضای متفاوت را تجربه نمایند توصیه می گردد. این اقامتگاه به دور از هیاهوی شهری است و در بافت سنتی و تاریخی ساخته شده که به نخلستان های دزفول دسترسی دارد. این اقامتگاه در رستای پامنار واقع شده و صبحانه آن هم رایگان است. هم چنین برای مهمان ها غذای محلی هم طبخ می گردد. اگر چه که اختلاف بالایی با برترین هتل های دزفول از لحاظ امکانات دارد ولی برای تجربه بافت سنتی یک منطقه، مکانی بسیار مناسب است.

جمع بندی درباره هتل های دزفول

در این مقاله برترین هتل های دزفول معرفی گردید. اگر قصد سفر به دزفول را دارید می توانید هتل های نام برده شده را در وب سایت خبرنگاران به آسانی رزو کنید. جدول تمامی قیمت های به روز واحدهای اقامتی هتل ها در وب سایت خبرنگاران وجود دارد و به رارحتی می توانید با یک سرچ ساده از قیمت اتاق های هتل ها باخبر شوید. خبرنگاران دارای پشتیبانی رزور هتل هم هست.

منبع: الی گشت
انتشار: 21 بهمن 1401 بروزرسانی: 21 بهمن 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1661

به "معرفی برترین هتل های دزفول از نگاه مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین هتل های دزفول از نگاه مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید