بهره برداری از کتابخانه روستایی اشترمل

به گزارش مجله پیوند، رئیس اداره کتابخانه های تویسرکان گفت: ساختمان کتابخانه روستایی اشترمل با پیشرفت 80 درصدی، هفته کتاب به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از کتابخانه روستایی اشترمل

مهدی کریمی گفت: کتابخانه بینش روستای اشترمل شهرستان تویسرکان برگزیده هشتمین جشنواره کشوری روستا ها و عشایر دوستدار کتاب شد.

او به برگزاری سالانه جشنواره روستا ها و عشایر دوستدار کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره نمود و گفت: در این جشنواره از بین کتابخانه های روستایی، 10 کتابخانه همزمان به عنوان کتابخانه برتر انتخاب می شوند که کتابخانه بینش روستای اشترمل هم در بین روستا های برتر دوستدار کتاب قرار گرفته است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تویسرکان گفت: کتابخانه روستایی اشترمل دارای 5 هزار و 400 نسخه کتاب با بیش از 500 عضو فعال است، فعالیت های خوب فرهنگی کتابخانه این روستا را دلیل موفقیت در کسب عنوان برتر دانست.

کریمی گفت: خدمات دهی در کتابخانه فقط امانت کتاب نیست بلکه با رویکردی که کتابخانه عمومی در روستا ها دارند توانسته به عنوان یک باشگاه فرهنگی به ارائه خدمات گسترده ای بپردازند.

او با اشاره به برنامه های متنوع در کتابخانه های روستایی گفت: نشست های کتابخوانی و قصه گویی، روخوانی کتاب و معرفی کتاب را به خانه های مردم برده ایم.

رئیس اداره کتابخانه های تویسرکان گفت: در حسینیه ها و مساجد هم برای قشر نوجوان و جوان برنامه های کتابخوانی به ویژه در مناسبت های مختلف به وسیله کتابخانه با همکاری دستگا های اجرایی دیگر در دست اجراست.

خبرنگاران همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1601

به "بهره برداری از کتابخانه روستایی اشترمل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از کتابخانه روستایی اشترمل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید