تساوی مهیج ایتالیا و اسپانیا در وقت قانونی!

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا از ساعت 23:30 سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 در استادیوم ویمبلی لندن برگزار گردید که با تساوی یک - یک در نود دقیقه وقت قانونی همراه بود.

تساوی مهیج ایتالیا و اسپانیا در وقت قانونی!

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

فدریکو کیه زا (60) برای ایتالیا و آلوارو موراتا (80) برای اسپانیا گلزنی کردند تا تکلیف برنده این ملاقات به وقت های اضافی کشیده گردد.

بازی مهیج دو تیم در نیمه دوم هم ادامه داشت تا کوچک ترین اشتباه از بازیکنان ایتالیا و اسپانیا باعث به وجود امدن موقعیت گل برای تیم حریف گردد.

اسپانیا که بازی را در نیمه دوم با مالکیت بالای توپ شروع کرد حملات زیادی روی دروازه ایتالیا ایجاد کرد اما ضربات نهایی لاروخا راه به جایی نبرد تا ایتالیا روی ضد حمله ای که دوناروما دروازه بان این تیم طراحی کرد بتواند به وسیله فدریکو کیه زا یکی از زیباترین گل ها را به ثمر برساند. بازی با تک گل لاجوردی پوشان ایتالیا ادامه داشت اما تعویض طلایی انریکه جواب داد تا الوارو موراتا فرشته نجات اسپانیایی ها گردد و پس از ورود به زمین بتواند در دقیقه 80 گل تساوی را به ثمر برساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1188

به "تساوی مهیج ایتالیا و اسپانیا در وقت قانونی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی مهیج ایتالیا و اسپانیا در وقت قانونی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید