جلسه کمیته استیناف درباره یک رای جنجالی

به گزارش مجله پیوند، جلسه کمیته استیناف هیات فوتبال تهران برای آنالیز پرونده بازیکن آموزشگاه کیا برگزار گردید.

جلسه کمیته استیناف درباره یک رای جنجالی

به گزارش خبرنگاران ، کمیته انضباطی هیات فوتبال تهران پس از آنالیز پرونده یکی از بازیکنان تیم آموزشگاه کیا در تاریخ 30 فروردین 1400 رای خود را در این پرونده صادر کرد.

طبق رای صادر شده محمدرضا طاهر اسماعیل به دلیل استفاده از مشخصات جعلی مربوط به برادر خود یعنی محمد صدرا طاهر اسماعیل، ضمن محکومیت اقتصادی 5 میلیون تومانی، دو سال از حضور در کلیه مسابقات فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال محروم شد.

همچنین نتیجه یک مسابقه تیم جوانان و سه ملاقات تیم نوجوانان آموزشگاه کیا هم سه بر صفر به سود تیم های شاکی اعلام و این آموزشگاه هم 10 میلیون تومان جریمه شد.

آموزشگاه کیا هم پس از صدور این رای اعتراض خود را در کمیته استیناف هیات فوتبال تهران بیان کرد که جلسه این کمیته برای رسیدگی به تجدیدنظرخواهی این آموزشگاه روز گذشته برگزار گردید.

هادی مهدوی کیا، درباره این موضوع در گفت و گو با خبرگزاری فارس، گفت: روز گذشته جلسه استیناف مربوط به این پرونده برگزار گردید و شرایط نسبت به قبل خیلی فرق نموده است زیرا رأی ابتدایی بر اساس مستندات نبود و فقط طبق مشاهدات بود. در هیچ دادگاهی طبق مشاهدات رأی نمی دهند. روز گذشته با حضور تیم های شاکی در کمیته استیناف جلسه داشتیم و مستندات خود را ارائه دادیم. در روزهای آینده هم رأی نهایی صادر می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1117

به "جلسه کمیته استیناف درباره یک رای جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیته استیناف درباره یک رای جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید