حاشیه ملاقات استقلال ، گل گهر، مجیدی در نقش دروازه بان محروم شد!

به گزارش مجله پیوند، سرمربی تیم فوتبال استقلال با کارت زردی که در نیمه نخست بازی با گل گهر سیرجان دریافت کرد از همراهی تیمش در بازی بعدی محروم شد.

حاشیه ملاقات استقلال ، گل گهر، مجیدی در نقش دروازه بان محروم شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و گل گهر سیرجان از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) در هفته بیست ویکم لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند.

در حالی که محمد دانشگر مدافع استقلال مصدوم شده بود و فرهاد مجیدی تصمیم گرفت به جای سعید مهری را وارد زمین کند دانشگر بیان کرد می تواند به بازی ادامه دهد. مدافع استقلال از مهری به علت اینکه تا کنار خط آمده بود عذرخواهی کرد.

در چند صحنه رودی ژستد مهاجم استقلال نتوانست به وظایفش عمل کند تا بعضی بازیکنان استقلال به مجیدی اعتراض نمایند.

زمانی که داور به سود گل گهر پنالتی گرفت بازیکنان استقلال به داور اعتراض کردند که توپ به دست کسی نخورده است. در ادامه وقتی توپ سعید صادقی از نقطه پنالتی به تیر دروازه خورد در کنار زمین توپ به بیرون رفت مجیدی همچون یک دروازه بان توپ را با دست در اختیار گرفت و به شدت به داور معترض شد که چرا کنار خط خطا نگرفته است. محمدرضا خانزاده مدافع گل گهر قصد داشت توپ را بگیرد که سرمربی استقلال توپ را به او نمی داد. رفتار خانزاده باعث شد فرزاد مجیدی وارد عمل شده و با مدافع گل گهر درگیر گردد. داور به فرهاد و فرزاد مجیدی و بعلاوه خانزاده کارت زرد داد. امیر قلعه نویی از خانزاده خواست آرامش خود را حفظ کند. مدافع گل گهر نیز به سمت سرمربی استقلال رفت و از او عذرخواهی کرد.

فرهاد مجیدی با کارت زردی که گرفت 4 اخطاره شد تا ملاقات بعدی تیمش برابر صنعت نفت آبادان را از دست بدهد.

چند دقیقه بعد محسن فروزان روی کوین یامگا مرتکب خطای پنالتی شد تا حیدری این بار به سود استقلال پنالتی بگیرد. فروزان توپ را گرفت ولی در ادامه توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد. دروازه بان گل گهر به شدت به مدافعان تیمش اعتراض کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1506

به "حاشیه ملاقات استقلال ، گل گهر، مجیدی در نقش دروازه بان محروم شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه ملاقات استقلال ، گل گهر، مجیدی در نقش دروازه بان محروم شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید