خبرنگاران بازیکن کرونایی والنسیا: توصیه های بهداشتی را جدی بگیرید

به گزارش مجله پیوند، تهران - خبرنگاران - الیاکیم مانگالا (Eliaquim Mangala) فوتبالیست سرشناس فرانسوی و مدافع تیم فوتبال والنسیا اسپانیا، ضمن تایید مثبت شدن آزمایش کرونای خود، از همگان خواست تا با رعایت توصیه های بهداشتی و درمانی، مانع از ابتلای خود و دیگران و شیوع بیشتر این بیماری شوند.

خبرنگاران بازیکن کرونایی والنسیا: توصیه های بهداشتی را جدی بگیرید

این بازیکن فرانسوی در حساب توئیتر خود اعلام نموده که به کووید 19 آلوده شده اما در عین حال گفته که فعلا حالش خوب است و علائمی از ویروس ندارد.

او با اشاره به امکان ناقل بودن حتی در صورت نداشتن علائم ابتلا به آن، نوشته به همین دلیل به همه توصیه می کنم اقدام های محدودیتی را رعایت نمایند حتی اگر احساس می نمایند حالشان خوب است.

مانگالا در پست توئیتری خود به زبان انگلیسی که آن را همزمان در صفحه اینتساگرام خود نیز منتشر نموده گفته در زمان حاضر حال من خوب است و هیچ علائمی در ارتباط با ویروس ندارم با این وجود من خود را در خانه محدود نموده ام و هیچ گونه تماسی با خانواده ندارم.

او تاکید نمود که اگر همه این دستورالعمل ها را رعایت نمایند، با همدیگر تا حد امکان از انتشار ویروس جلوگیری خواهیم کرد و برای پیشگیری از انتقال ویروس به افرادی که ممکن است علائم تشدید نماینده داشته باشند، مبارزه می کنیم.

تا به امروز 169هزار و 719 نفر در سراسر دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده و 6هزار و 522 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

این ویروس تا به امروز 159کشور دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 340

به "خبرنگاران بازیکن کرونایی والنسیا: توصیه های بهداشتی را جدی بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازیکن کرونایی والنسیا: توصیه های بهداشتی را جدی بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید