خبرنگاران گنبدکاووس 14 پروژه نیمه تمام ورزشی دارد

به گزارش مجله پیوند، گنبدکاووس - خبرنگاران - رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس درشرق استان گلستان از وجود 14 پروژه نیمه تمام ورزشی در این شهرستان اطلاع داد و گفت: تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها با مجموع زیربنای 24 هزار و 100 مترمربع، به 400 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد.

خبرنگاران گنبدکاووس 14 پروژه نیمه تمام ورزشی دارد

حجت الله یوسفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، استعدادهای ورزشی گنبدکاووس را بالا دانست و اضافه کرد: با اینکه این شهرستان ورزشکاران مدال آور و شاخص زیادی در مسابقات ملی، آسیایی و جهانی دارد اما با کمبود فضاهای ورزشی روبرو است.

وی بابیان اینکه گنبدکاووس 115 هزار مترمربع فضای ورزشی روباز و سالنی دارد، اضافه کرد: هم اکنون سرانه فضای ورزشی این شهرستان حدود 33 سانتی متر مربع است که با بهره برداری از پروژه های نیمه تمام، این سرانه به 40 سانتی متر خواهد رسید.

به گفته یوسفی، پروژه های نیمه تمام گنبدکاووس شامل استخر، خانه والیبال، سالن بوکس، زمین والیبال ساحلی، چهار زمین چمن مصنوعی، چند سالن ورزشی روستایی، سالن ورزشی بانوان، سالن ورزش های رزمی و زورخانه است.

رییس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس ادامه داد: عملیات اجرایی بیشتر پروژه های نیمه تمام ورزشی این شهرستان در اوایل دهه 90 شروع شد.

یوسفی گفت: درصورت تخصیص اعتبار مورد احتیاج، ساخت خانه والیبال با 75 درصد پیشرفت فیزیکی و زمین های چمن مصنوعی اینچه برون و والیبال ساحلی با حدود 70 درصد پیشرفت تا آخر سال جاری به سرانجام می رسد.

وی اضافه کرد: هم اکنون 11 سالن اختصاصی برای رشته های ورزشی در گنبدکاووس وجود دارد که تعدادی از آنها قدیمی بوده و احتیاج به بازسازی دارند.

هم اکنون در شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت، افزون بر 9 هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب 38 هیات ورزشی مشغول فعالیت هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 804

به "خبرنگاران گنبدکاووس 14 پروژه نیمه تمام ورزشی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گنبدکاووس 14 پروژه نیمه تمام ورزشی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید