دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری شد

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران، سومین و آخرین مرحله لیگ برتر جاده آقایان در سال 1400 از صبح دیروز به میزبانی استان آذربایجان شرقی شروع شد و 39 رکابزن در قالب 13 تیم لیگ رجحان رقابت خود را در دو بخش استقامت جاده و تایم تریل انفرادی برگزار کردند.

دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری شد

دانشگاه آزاد اسلامی (شهید عدالت اکبری)، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، مس کرمان، نیروی هوایی عقاب، هورسان رامسر، ایران زمین، هیئت دوچرخه سواری استان زنجان، آرویج شرق امیدنیا نکا، هیئت دوچرخه سواری استان مرکزی، هیئت دوچرخه سواری شهرستان نهاوند، هیئت دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی، گوهر گستر سیرجان، DFT مشکین شهر سیزده تیم حاضر در مرحله انتهای لیگ برتر بودند.

روز گذشته مسابقه استقامت جاده به مسافت 88 کیلومتر برگزار گردید که در نهایت سعید صفرزاده رکابزن با سابقه تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ثبت زمان دو ساعت 40 دقیقه و 22 ثانیه زودتر از سایرین به خط انتها رسید. بهنام آرین از تیم هورسان رامسر دوم شد و حسن سیف الهی فرد از تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.

در بخش تایم تریل انفرادی هم صفرزاده رکابزن دانشگاه آزاد با ثبت زمان 44 دقیقه و 26 ثانیه و 92 صدم ثانیه، بهنام آرین از تیم هورسان رامسر با ثبت زمان 44 دقیقه و 50 ثانیه و 32 صدم ثانیه و خلیل خورشید رکابزن تیم دانشگاه آزاد با ثبت زمان 45 دقیقه و 49 ثانیه و 95 صدم ثانیه توانستند به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود نمایند.

با اتمام مرحله تایم تریل انفرادی و تعیین شدن تکلیف قهرمانان، تیم دانشگاه آزاد تبریز با امتیاز 975 امتیاز، سپاهان اصفهان با امتیاز 943 امتیاز و هورسان رامسر با 791 امتیاز در رده های اول تا سوم تیم های قهرمان قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1330

به "دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید