عطای لیگ را به لقای مافیا و دستهای پشت پرده می بخشیم!

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال ذوب آهن در هفته نخست لیگ برتر برابر تیم فولاد خوزستان در حالی به نتیجه تساوی رسید که به گفته کارشناسان فوتبال، پنالتی فولاد در دقایق خاتمهی اشتباه اعلام شد. ذوبی ها در هفته دوم هم با ماشین سازی تبریز بازی کردند اما در دقیقه نخست یکی از مدافعان ذوب آهن اخراج شد و بازی در نهایت با نتیجه تساوی به خاتمه رسید.

عطای لیگ را به لقای مافیا و دستهای پشت پرده می بخشیم!

بعد از این اتفاقات، باشگاه ذوب آهن در نامه ای به وزیر ورزش گلایه و تهدید کرد در صورت عدم رسیدگی به این اشتباهات، عطای لیگ را به لقای مافیای برد و باخت و دست های پشت پرده می بخشد و از مسابقات کنار می کشد.

در این نامه سرگشاده خطاب به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش آمده است:

همانگونه که مستحضرید باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در طی قریب به نیم قرن فعالیت و کوشش شبانه روزی و با فعالیت در ده ها رشته ورزشی در دو رده آقایان و بانوان وتربیت هزاران ورزشکار ملی پوش با به بدوش کشیدن بار اصلی ورزش استان در بعضی از رشته ها و نمایندگی ورزش جمهوری اسلامی ایران در آسیا و وحتی دنیا نقشی بی بدیل در ورزش استان شهید پرور اصفهان و میهن عزیز اسلامیمان داشته و دارد وچشم امید هزاران طرفدار و کارگران جان بر کف کار خانه ذوب آهن که در سخت ترین شرایط در خط مقدم جبهه صنعت ام القرای دنیا اسلام برای آبادی و سرافرازی میهن اسلامی مان مجاهدت می نمایند و مطابق تحقیقات مستند و آمار علمی بردهای تیم های مختلف باشگاه بویژه تیم فوتبال تاثیر بسیاری بر نشاط و شادمانی و بالا بردن راندمان کاری این عزیزان دارد.

با این همه متاسفانه و در کمال تعجب و با وجود اخطارها و هشدارهای قبلی باشگاه و اعتراضات گسترده طرفداران واذعان کارشناسان وحتی متولیان رسمی داوری فوتبال کشور شوربختانه اتفاقی که در بیانه نخست مبنی بر ضرب المثل سالی که نکوست از بهارش پیداست پیش بینی نموده بودیم به وقوع پیوست و سریال حق کشی ها و ناداوری ها با شدت پیشتری رخ داد و گویی بنایی بر بازایستادن ندارد و حتی در این زمینه صاحب رکورد سریع ترین کارت قرمز در لیگ برتر هم شدیم.

گویی دست هایی پیدا و پنهان نه تنها علیرغم اعتراف به اشتباه کمیته محترم داوران در رویه داوری مسابقات تیم فوتبال ذوب آهن تغییری ندادند بلکه با تمسخر اعتراضات ما سختگیری و بی عدالتی را به اوج رساندند و نمک بر زخممان پاشیدند!

بدینوسیله به آن مقام محترم بعنوان عالی ترین کرسی مدیریت ونظارت بر ورزش ایران اسلامی معروض می داریم که در صورت ادامه این فرایند که به معنای بی فایده بودن حضور و کوشش ما در عرصه فوتبال کشور و جهت جلوگیری از به هدر رفتن میلیاردها ریال بیت المال و هزاران نفر - ساعت وقت و استعداد ورزش در این زمینه است از ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال امتناع نموده و عطای لیگ رابه لقای مافیای برد و باخت و دست های پشت پرده آن خواهیم بخشید.

لذا از آن مقام محترم بعنوان پاسدار اصلی حقوق ورزشکاران و ورزش دوستان این آب وخاک در خواست داریم که باصدور دستور اقدامی عاجل در این زمینه از تضییع بیشتر حق باشگاهی به قدمت و افتخارات باشگاه ذوب آهن و هزران ورزشکار و مخدوم ورزش میهنمان ودلشکستگی بیشتر هزاران طرفدار وکارگران شریف کارخانه ذوب آهن ومردم شریف استان شهید پرور اصفهان جلوگیری نمایید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد رونوشت نامه مذکور برای مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، ریاست هیات مدیره شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، ریاست فدراسیون فوتبال و ریاست سازمان لیگ هم ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 790

به "عطای لیگ را به لقای مافیا و دستهای پشت پرده می بخشیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطای لیگ را به لقای مافیا و دستهای پشت پرده می بخشیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید