دلخانی: می توانم در 3 وزن کشتی بگیرم، وقتی یک بار طلایی شدم، باز هم توان تکرارش را دارم

به گزارش مجله پیوند، قهرمان کشتی فرنگی دنیا تاکید نمود که در سه وزن توان کشتی گرفتن دارد و اگر نظر کادر فنی حضور او در بازی های آسیایی باشد هم در یک وزن بالاتر و هم یک وزن پایین تر می تواند کشتی بگیرد.

دلخانی: می توانم در 3 وزن کشتی بگیرم، وقتی یک بار طلایی شدم، باز هم توان تکرارش را دارم

میثم دلخانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به حضورش در جام نیکولای پتروف بلغارستان گفت: این طور که پیداست همراه با 4 جوان قرار است در این تورنمنت کشتی بگیرم. از شرکت در جام تختی که معاف هستم، بعد از آسیب دیدگی، کمتر از یک ماه است که تمرین را زیر نظر مربیانم در شیراز آغاز نموده ام.

وی در مورد اینکه فاصله زیادی در حضورش در مسابقات جهانی اسلو و مسابقه بعدی به وجود آمده، تاکید نمود: آرنجم از مسابقات جهانی آسیب دیده بود، دو ماه قبل هم از ناحیه دنده مصدوم شدم، حالا آسیب دیدگی ام کامل رفع شده و در جام نیکولای پتروف خودم را محک می زنم.

این کشتی گیر در مورد انگیزه هایش برای سال پیش رو گفت: هدف گذاری ام روی کسب مدال طلای دوم است. حتما هم می توانم به آن برسم، چون اعتقادم این است اگر کسی یک بار توانست کار مهمی را انجام دهد، قطعا برای بار دوم هم می توان آن کار را به خوبی به انجام برساند.

دلخانی در رابطه با تصمیمش برای وزنش در سال 2022 که در رویداد بازی های آسیایی و جهانی در پیش است، توضیح داد: 63 کیلو وزن غیرالمپیکی است، برای من فرقی نمی کند در چه وزنی کشتی بگیرم. هنوز هم تعیین نیست که در همین 63 کیلو کشتی خواهم گرفت و در جهانی حضور خواهم داشت و یا اینکه نظر کادر فنی بر این است در بازی های آسیایی هم کشتی بگیرم و در آن صورت یا باید به 60 کیلو بروم و یا 67 کیلو. من هیچ مسئله ای برای تغییر وزن ندارم و در سه وزن 60، 63 و 67 کیلوگرم می توانم کشتی بگیرم. حالا باید دید نظر کادرفنی چیست.

جوان شیرازی تیم ملی فرنگی در مورد بدقولی استانش در حمایت و تقدیر از قهرمانان کشتی، گفت: قبلا هم گفتم، برایم هیچ چیزی باارزش تر از خوشحالی مردم نیست و با همین انگیزه تمریناتم را دنبال می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1524

به "دلخانی: می توانم در 3 وزن کشتی بگیرم، وقتی یک بار طلایی شدم، باز هم توان تکرارش را دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلخانی: می توانم در 3 وزن کشتی بگیرم، وقتی یک بار طلایی شدم، باز هم توان تکرارش را دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید