راهنمای خرید کابل لایتنینگ به USB C؛ کاربردی و خوش قیمت

به گزارش مجله پیوند، لایتنینگ (lightning) نوعی روش اتصال الکتریکی است که به وسیله اپل برای شارژ و انتقال داده در دستگاه های خود مانند آیفون، آیپد و آیپاد پرو استفاده می گردد. در این مقاله به معرفی 8 مورد از برترین کابل های لایتنینگ به USB C می پردازیم.

راهنمای خرید کابل لایتنینگ به USB C؛ کاربردی و خوش قیمت

کابل تبدیل لایتنینگ به USB C مدل A2561

لیست مبدل ها را با معرفی مدل کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ مدل A2561 با طول 1 متر شروع می کنیم. این مبدل با داشتن بدنه پلاستیکی و مقاوم، در واقع همان سیم اورجینال به کار رفته در گوشی های اپل است که به صورت مجزا به بازار عرضه شده است. این محصول با بیشتر دستگاه های دارای درگاه لایتنینگ سازگار است.

کابل تبدیل مک دودو مدل WF-1720

احتمالا برای شما نیز تا به امروز این موقعیت پیش آمده که به هر علت شارژر خود را فراموش کنید. کمپانی مک دودو با فراوری کابل Mcdodo WF-1720 بخش عظیمی از این مشکل را رفع کرده است. این محصول چند منظوره دارای کانکتور (Connector) برای انواع مدل های Lightning ، Type-C و Micro USB بوده و به این ترتیب به شما امکان شارژ و انتقال اطلاعات برای انواع گوشی های مختلف را می دهد. این محصول تنها 40 گرم وزن دارد و به این ترتیب شما می توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید. در محفظه آن، فضای لازم برای نگهداری سیم کارت و کارت حافظه (TF) نیز در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع است و به شما یاری می نمایدبا توان کلی 60 وات، اقدام به شارژ دستگاه های مختلف کنید. فناوری به کار رفته شده در این کابل از SCP، AFC، OPPO، VOOC، VIVO، QC2.0، QC3.0، QC4.0 و PD پشتیبانی می نماید و می توانید همه دستگاه هایی که از این تکنولوژی ها پشتیبانی می نمایند را سریع شارژ کنید.

کابل تبدیل انکر مدل Power Line III Flow A8662

کابل تبدیل USB C به لایتنینگ انکر مدل Power Line III Flow A8662 با طول 0.9 متر یک کابل با کیفیت و ارزان برای استفاده روزمره است. این کابل از انتقال داده و شارژ پشتیبانی می نماید و با بیشتر دستگاه های دارای درگاه USB C و لایتنینگ سازگار است.

کابل تبدیل باسئوس مدل SUPERIOR SERIES CATLYS-A01

شرکت باسئوس به عنوان یکی از معروف ترین شرکت های فراورینماینده لوازم جانبی موبایل شناخته می گردد. کابل CATLYS-A01 SUPERIOR SERIES که با متریال عالی ساخته شده یکی از فراوریات این شرکت است. کابل مذکور می تواند آیفون شما را با سرعت بالا شارژ کند و یک گزینه ارزان برای اتصال دستگاه های دارای پورت USB C به دستگاه های دارای لایتنینگ است. کابل مذکور با قیمت مناسبی در بازار عرضه می گردد و ارزش خرید بالایی دارد.

کابل تبدیل لایتنینگ به USB C مدل A1703

کابل تبدیل USB-C به لایتنینگ مدل A1703 با طول 1 متر، یکی دیگر از گزینه های ارزان و مالی است که با خرید آن می توانید تا مدت ها از داشتن یک کابل با کیفیت، اطمینان حاصل کنید. سرعت انتقال اطلاعات در این کابل 5 گیگا بیت بر ثانیه است و از رزولوشن 4K و Full HD نیز پشتیبانی می نماید.

کابل مدل HW-07

کابل تبدیل USB C به لایتنینگ هانیول مدل HW-07 یک کابل باکیفیت و ارزان است که با داشتن طولی برابر با 1.2 متر، تبدیل به کابل لایتنینگ مناسب برای فعالیت های روزمره شده است. این محصول با بیشتر دستگاه های دارای درگاه USB C و لایتنینگ سازگار است و شما به عنوان خریدار می توانید از آن برای انتقال فایل ها بین دستگاه های مختلف و شارژ آنها بهره ببرید.

کابل تبدیل مدل Ultra-reinforced Cable

کابل تبدیل مدل Ultra-reinforced Cable به علت داشتن مقاومت بالا محصولی فوق العاده برای استفاده روزانه است. این کابل تقویت شده با داشتن پوششی از جنس Dyneema می تواند در برابر کشش تا 50 کیلوگرم مقاومت کند. در ساخت اتصالات این کابل، از قلاب حرارت دیده فلزی استفاده شده که مقاومت را به حدبیشتر می رساند. علاوه بر آن کابل های فلزی با لایه ای از Vectran پوشیده شده که این محصول را در برابر شوک الکترواستاتیک مقاوم کرده است.

طراحی بندبند کوجب شده تا این محصول توانایی تحمل 50000 هزار بار خم شدن با زاویه 180 درجه را داشته باشد. این موضوع بدان معناست که این کابل چیزی در حدود 50 برابر مستحکم تر از کابل های معمولی،با قابلیت شارژ سریع و سرعت بالا در انتقال اطلاعات است. یکی از وسایلی که در طراحی این محصول به کار رفته، براکت نصب دوتایی است که برای نگه داشتن کابل روی داشبورد، میز یا میز کنار تخت به کار می رود. در نهایت این محصول دارای گواهینامه تایید MFi (ساخته شده برای iPhone، iPad و iPod) است، که سازگاری کامل و مطابقت با دستگاه های اپل را تضمین می نماید.

کابل تبدیل راک مدل RCB0819

یکی از دغدغه های همیشگی افراد، خرید کابل شارژ با کیفیتی است که جلوی آسیب به قطعات و باتری گوشی را بگیرد. کابل لایتنینگ USB C برند راک مدل RCB0819 با طول 120 سانتی متر (1.2 متر) یکی از برترین کابل شارژهای حال حاضر در بازار است. این مبدل که علاوه بر تایپ سی از Micro USB نیز پشتیبانی می نماید، قابلیت تحمل توان 100 وات تا 5 آمپر را دارد. روکش کنفی و محافظ سیلیکونی به کار رفته در این محصول، باعث افزایش طول عمر آن می گردد و از پارگی و قطعی سیم جلوگیری می نماید. با توجه به توانایی این کابل در شارژ کردن و انتقال اطلاعات با سرعت بالا، می توان آن را گزینه مناسبی برای انواع گوشی تازه و پرچمدار در نظر گرفت.

راهنمای خرید کابل لایتنینگ به USB C؛ سخن پایانی

در این مقاله به معرفی 8 کابل لایتنینگ به USB C با کیفیت با قیمت های مختلف پرداختیم. شما با در نظر گرفتن بودجه و انتظارات خود می توانید هر کدام از این موارد را از خبرنگاران بخرید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. خواهشمند است نظرات و تجربیات خود در استفاده از این کابل ها را با ما و سایر کاربران خبرنگاران مگ به وسیله به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آبان 1402 بروزرسانی: 22 آبان 1402 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1751

به "راهنمای خرید کابل لایتنینگ به USB C؛ کاربردی و خوش قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید کابل لایتنینگ به USB C؛ کاربردی و خوش قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید