راه یافت آبادی ها باز می گردد

به گزارش مجله پیوند، به زودی 2 خیابان اصلی محله یافت آباد جنوبی شامل خیابان شهیدان قربانی و باقری به ترتیب به خیابان شهید سلطانی و بزرگراه آزادگان متصل می شوند تا دسترسی اهالی به محله های دیگر شهر آسان تر گردد.

راه یافت آبادی ها باز می گردد

خبرنگاران آنلاین - مریم قاسمی: متصل نبودنخیابان های اصلی محله یافت آباد جنوبی به شریان های اصلی مسائل عدیده ای را برای ساکنان این بخش از منطقه18 به وجود آورده بود که از جمله آنها صرف زمان و مصرف زیاد سوخت برای خروج از یافت آباد و رسیدن به بزرگراه آزادگان یا نقاط دیگر شهر بود. به گفته شهردار ناحیه3 منطقه 18 در طول این سال ها شورایاران محله یافت آباد جنوبی برای رفع این مشکل کوشش زیادی کردند که در نهایت در مدیریت شهری جدید کوشش ها به بار نشست و مطالبات اهالی تحقق پیدا کرد.

ابوالفضل کبورانی در این باره می گوید: نبود دسترسی مناسب در این خیابان ها تأثیر منفی در زندگی ساکنان محله یافت آباد داشت که به طور حتم با بازگشایی این خیابان ها و اتصال آنها به خیابان های اصلی و بزرگراهی، مشکل دیرینه اهالی رفع شده و خانواده ها به آسانی به محله های دیگر رفت وآمدخواهند داشت. اکنون اجرای این طرح جزء اولویت های کاری شهرداری منطقه 18 است و پیش بینی می گردد با کوشش شبانه روزی کارکنان حوزه فنی و عمران و معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 این وعده در نیمه نخست سال 99 تحقق پیدا کند. وی عقیده دارد اجرای این پروژه تحولی شگرف و تأثیرگذار در حوزه حمل ونقل و ترافیک منطقه 18 خواهد داشت.

وی درباره مختصات اجرای این پروژه می گوید: در اجرای عملیات عمرانی اتصال خیابان شهید قربانی به خیابان شهید سلطانی، ایجاد معبر به طول 170 متر و عرض 16متر، نهرسازی به طول حدود 340متر، روکش و آسفالت به طول 2هزار و 800 مترمربع صورت می گیرد. برای اتصال خیابان شهید باقری به بزرگراه آزادگان هم 2هزار متر راستا تازه ایجاد می گردد که علاوه بر این 450 متر نهرکشی، 7هزار و 200 متر مربع آسفالت، 100 مترمربع کفپوش و 450 متر مربع اصلاح هندسی انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 209

به "راه یافت آبادی ها باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه یافت آبادی ها باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید