زنوزی - منصوریان؛ جنجال عظیم در راه است؟

به گزارش مجله پیوند، در شرایطی که سرمربی سابق تیم های ذوب آهن، استقلال و نفت تهران کمتر در خاتمه جدائی اش از تیم های قبلی، برای دفاع از کارنامه یا تبادل نظر درباره نحوه برکناری در رسانه ها حاضر شده بود، اما شب گذشته علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی سابق تراکتور روی جایگاه سمت راست میز هلالی شکل استودیو فوتبال برتر نشست و مفصل درباره اتفاقات تبریز صحبت کرد.

زنوزی - منصوریان؛ جنجال عظیم در راه است؟

او در این تبادل نظر برای اولین بار سخنانی تند علیه محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور به زبان آورد. جالب اینکه هرگز و به جز یکبار از نام زنوزی استفاده نکرد و هر بار کلمه مالک بر زبان جاری کرد.

منصوریان با انتقاد از نحوه اداره باشگاه توسط زنوزی، با پیش کشیدن مسائل اقتصادی و خلف وعده ها، اتهاماتی را نیز به زنوزی وارد کرد از جمله اینکه او به جای پوشیدن پیراهن آدیداس، از تولیدات تقلبی برای تراکتور استفاده می نماید. وی همچنین، اظهار داشت در تبادل نظر های گاه و بیگاهش با زنوزی متوجه شده که او اگر قرار باشد به عنوان رئیس فدراسیون در فوتبال ایران کار کند، استقلال و پرسپولیس را سلاخی خواهد نمود.

منصوریان همچنین ادعا کرد او پیش از حضور در برنامه فوتبال برتر از سوی افرادی تهدید شده که اگر در برنامه حاضر گردد و این صحبت ها را به زبان بیاورد، از مربیگری در لیگ برتر محو خواهد شد، اما او با به جان خریدن این تهدید، آمده تا حقایق را درباره کنار گذاشته شدنش به زبان بیاورد.

منصوریان در این تبادل نظر جانب احتیاط و سیاست را نیز رعایت کرد و علاوه بر تعریف و تمجید از پرسپولیس و یحیی گل محمدی، برای سه کاپیتان تراکتور (دژاگه، شجاعی و حاج صفی) سنگ تمام گذاشت و همچنین از رابطه خوبش با مردم تبریز صحبت کرد تا به نوعی حساب باشگاه را از طرفداران که به تفصیل به تعریف از آن ها پرداخت، جدا کند.

این در شرایطی است که باشگاه تراکتور بلافاصله به این مصاحبه واکنش نشان داد و با انتشار بیانیه ای اظهار داشت، افرادی از این باشگاه قصد حضور روی آنتن برنامه فوتبال برتر را داشته تا به حرف های منصوریان پاسخ بدهند، اما از سوی تهیه کننده برنامه این اجازه به آن ها داده نشده است.

همچنین تراکتوری ها با انتشار یک نظرسنجی و استوری تهدید کردند از حضور دوربین های تلویزیونی در بازی بعدی این تیم در لیگ برتر ممانعت به عمل خواهند آورد.

همه این ها در شرایطی است که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور که در دوره تعطیلی لیگ برتر به خاطر کرونا، مصاحبه های مکرری را علیه سیستم اداره کننده فوتبال ایران انجام داده بود، به میدان نیامده و هنوز لب از لب باز نکرده است با این حال بعید است که او با توجه به سابقه اش، فردی باشد که بعد از این برنامه جنجالی بنشیند و پاسخی به صحبت های سرمربی سابق تیمش ندهد. سرمربی که بعد از پنج هفته از راهنمایی سرخپوشان کنار گذاشته شد تا فعلا کار اداره تیم برعهده مسعود شجاعی باشد.

زنوزی که در حال حاضر در استانبول به سر می برد، قطعا از این صحبت ها خشمگین است و باید دید اولین تبادل نظری او با چه روشی و با چه افشاگری هایی همراه خواهد بود. چیزی که مسلم است، فوتبال ایران باید در انتظار یک جنجال جدید باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 852

به "زنوزی - منصوریان؛ جنجال عظیم در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنوزی - منصوریان؛ جنجال عظیم در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید