پرسپولیس - نساجی، سرخ ها در سودای بازگشت به صدر

به گزارش مجله پیوند، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین ملاقات هفته بیستم لیگ برتر فوتبال میزبان نساجی مازندران است.

پرسپولیس - نساجی، سرخ ها در سودای بازگشت به صدر

به گزارش خبرنگاران، هفته بیستم فوتبال ایران امروز (پنج شنبه) با یک بازی شروع می گردد که در آن پرسپولیس در تهران میزبان نساجی مازندران است. نساجی با حضور ساکت الهامی روی نیمکتش متحول شده و به یاری این مربی توانسته در هر 3 بازی که به میدان رفته، برنده باشد. این ملاقات در حالی در استادیوم آزادی و از ساعت 18:50 شروع می گردد که بازی رفت دو تیم در استادیوم شهید وطنی که شرایط مناسبی هم نداشت، با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید. در آن ملاقات مجتبی بیژن ابتدا نساجی را پیش انداخت اما سیامک نعمتی در دقایق سرانجامی بازی را به تساوی کشاند.

شاگردان الهامی که در 5 ملاقات اخیر خود، 3 پیروزی، یک تساوی و یک شکست را به دست آورده اند کار سختی مقابل تیم رده دومی پرسپولیس دارند زیرا در 5 رویارویی آخر دو تیم، نساجی هیچ گاه نتوانسته برنده باشد و 3 تساوی و 2 شکست حال کار تیم شمالی بوده است. در سوی دیگر پرسپولیس در حالی به مصاف حریف خود می رود که با سپاهان صدرنشین، اختلاف 2 امتیازی پیدا نموده و در صورت پیروزی، می تواند حداقل برای 4 روز به صدر جدول رده بندی برگردد. آن ها در 5 ملاقات قبلی خود نباخته اند و 3 پیروزی و 2 تساوی حاصل کار شاگردان گل محمدی بوده است.

پرسپولیس با 38 امتیاز در رده دوم واقع شده است و نساجی با 19 امتیاز سیزدهم است. کسب پیروزی برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی، می تواند باعث صعود یک پله ای شاگردان الهامی در جدول رده بندی گردد.

امروز همچنین قرار بود استقلال در آبادان مهمان صنعت نفت باشد که با تصمیم ستاد مقابله با کرونا در ورزش، این ملاقات به تعویق افتاد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1054

به "پرسپولیس - نساجی، سرخ ها در سودای بازگشت به صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس - نساجی، سرخ ها در سودای بازگشت به صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید