سرعین قابلیت تبدیل به قطب گردشگری زمستانی کشور را دارد

به گزارش مجله پیوند، به گزارش خبرنگاران، قادر تقی زاده عصر آدینه در حاشیه آئین افتتاحیه جشنواره زمستانی سرعین افزود: این شهرستان با دارا بودن شرایط خاص تمام آیتم های لازم برای گردشگری زمستانی را دارد و می تواند با توسعه این ویژگی ها به قطب گردشگری زمستانی تبدیل گردد.

سرعین قابلیت تبدیل به قطب گردشگری زمستانی کشور را دارد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای تابستانی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با بیان اینکه سرعین با برخورداری از جاذبه های مطلوب به عنوان قطب گردشگری کشور شناخته می گردد، توضیح داد: هم اکنون این شهرستان با داشتن طبیعت بکر و آب های گرم معدنی و... جزو شش منطقه گردشگرپذیر کشور است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان لزوم گردشگرپذیری خارجی در این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و متذکر شد: در این راستا باید با برنامه های عملی و اجرایی کوشش گردد تا جاذبه های این شهرستان در سطح بین المللی مطرح و معرفی گردد.

وی در عین حال خروج از گردش پذیری فصلی را از مهمترین برنامه های توسعه گردشگری سرعین برشمرد و ادامه داد: برگزاری جشنواره زمستانی برای سومین دوره در این راستا است.

تقی زاده با اشاره به اجرای یک ماهه این جشنواره با هدف توسعه گردشگری و خروج از گردشگری تک فصلی در سرعین بیان داشت: کوشش خواهد شد در طول برگزاری جشنواره جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری زمستانی سرعین معرفی گردد.

وی ادامه داد: به همین منظور در قالب سه هفته برگزاری جشنواره برنامه های متنوعی نظیر ساخت تندیس های یخی و آدم برفی، رقابت های اسکی، تورگردی و... برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان کعتقد است برگزاری این جشنواره به افزایش تورهای ورودی، توسعه ورزش های زمستانی، رشد مسافرت های آخر هفته شهروندان این استان، معرفی ظرفیت های زمستانی، ایجاد نشاط اجتماعی و... را در پی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 216

به "سرعین قابلیت تبدیل به قطب گردشگری زمستانی کشور را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعین قابلیت تبدیل به قطب گردشگری زمستانی کشور را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید