شایسته هر سه امتیاز بودیم

به گزارش مجله پیوند، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: شایسته هر سه امتیاز بودیم و به حق خودمان در این مسابقه رسیدیم.

شایسته هر سه امتیاز بودیم

به گزارش از ، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از دیدار تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران بیان نمود: واقعاً خوشحالیم و به هواداران تبریک می گویم که سختی هایی که داشتیم به پیروزی رسیدیم.

او با اشاره به گل های دقیقه آخر پرسپولیس در این مسابقه شرح داد: پیروز شدیم در دقایق آخر به گل برسیم و شایسته هر سه امتیاز بودیم و به حق خودمان در این مسابقه رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: فوتبال هجومی که ما بازی کردیم توانستیم موقعیت هایی را ایجاد کنیم و به پیروزی رسیدیم. کار تیمی خوبی داشتیم و ترابی هم به تنهایی نمی تواند گل بزند.

کالدرون تاکید کرد: من به مسائل فردی توجه نمی کنم و مربی یک تیم هستم و وظیفه داریم خوب بازی کنیم و ببریم و برای من از همه مهم تر تیم است. من تشخیص می دهم که چه کسی بازی کند.

او اضافه نمود: فعلاً به بازی بعدی خودمان فکر می کنیم و به بازیکن جدید برای تیم فکر نمی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد انتقاد یک خبرنگار از شیوه بازی پرسپولیس بیان نمود: اگر بد بازی می کنیم چرا نسبت به سال های قبل بهتر نتیجه می گیریم. شرایط خوبی داریم و همین راستا را ادامه خواهیم داد.

کالدرون شرح داد: وقتی تیمی سه سال قهرمان شده و یک مربی جدید می آید، مربی جدید نیاز به زمان دارد. در این مدت کوتاه نتایج خوبی را گرفته ایم.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 137

به "شایسته هر سه امتیاز بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایسته هر سه امتیاز بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید