شیرجه روی تیم ملی: شانس کسب سهمیه المپیک در رشته ما بالا است

به گزارش مجله پیوند، یک عضو تیم ملی شیرجه گفت: برای کسب سهمیه المپیک توکیو کوشش می کنم و شانس کسب سهمیه در شیرجه بسیار بالا است.

شیرجه روی تیم ملی: شانس کسب سهمیه المپیک در رشته ما بالا است

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

مجتبی ولی پور، عضو تیم ملی شیرجه در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص شرایط خود اظهار کرد: برای کسب سهمیه المپیک توکیو کوشش می کنم. قبل شیوع کرونا روزی 4 تا 5 ساعت تمرین داشتم و در اردوها و مسابقات شرکت می کردم. از وقتی کرونا شیوع یافت تمرینات را در خانه انجام می دهم.

او اضافه نمود: در شیرجه بیش تر تمرینات مان را می توانیم در خشکی و سالن انجام دهیم. در نتیجه تمام کوشش خود را می کنیم که آمادگی خود را در خانه حفظ کنیم. باید صبر کنیم تا هر موقع شرایط فراهم شد بتوانیم تمرینات مان را در استخر ادامه دهیم. با توجه به سخنان رییس جمهور تا آخر فرورین اماکن ورزشی تعطیل است بعد از آن هم معلوم نیست چه خواهد شد.

ولی پور در خصوص مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: قرار بود مسابقات کسب سهمیه اوایل اردیبهشت باشد اما به تعویق افتاد. حال اگر قرار باشد مسابقات برگزار گردد آخر خرداد به بعد خواهد بود. البته فکر نکنم در آن موقع هم مسابقه انجام گردد و با توجه به تعویق المپیک چند ماهی عقب خواهد افتاد.

شیرجه رو تیم ملی ایران در خصوص تعویق المپیک گفت: برنامه همه ورزشکاران به هم ریخت. ورزشکار نمی داند چه زمانی به اوج برسد و چه زمانی بدنسازی و ریکاوری داشته باشد. البته برای من زیاد فرقی نکرده، من و مربی ام چون تربیت بدنی خواندیم و سررشته داریم دو نفری برنامه ریزی می کنیم و تاثیر زیادی برایم ندارد. من در اوج بودم که بعد کرونا بدنم افت کرد اما اکنون بدنم با بدنسازی دوباره به حالت عادی برگشته است. این تعویق المپیک برای من سبب خیر هم شد چون کمی ایرادات جزئی داشتم که در این مدت با بدنسازی حل کردم.

این عضو تیم ملی شیرجه در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک گفت: در رشته ما شانس بسیار بالا است. ممکن است یک ورزشکار خوب حین اجرا خراب کند و شانس نفر بعدی بیش تر گردد. من هم تمام توان را گذاشته بودم تا در این دوره این اتفاق بیفتد. شیرجه بعد از 56 سال در قهرمانی آسیا توانسته به یک مدال برسد و اکنون نیز به کسب سهمیه المپیک احتیاج دارد. من در بخش انفرادی تمرین می کنم. باید با کسب سهمیه المپیک شیرجه ایران تکانی بخورد. امیدوارم بتوانم به این مهم برسم.

وی در سرانجام گفت: از همه هم وطنان می خواهم که با خانه ماندن به کاهش شیوع کرونا یاری نمایند. هر چقدر این ویروس گسترش پیدا کند و تعداد نفرات بیش تری مبتلا شوند کنترل آن سخت تر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 410

به "شیرجه روی تیم ملی: شانس کسب سهمیه المپیک در رشته ما بالا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیرجه روی تیم ملی: شانس کسب سهمیه المپیک در رشته ما بالا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید