لوکس ویلا، مقرون به صرفه ترین راه برای اجاره ویلا در کردان

به گزارش مجله پیوند، کردان منطقه ایست با صدها ویلا و اقامتگاه که امروزه به منطقه ای مجذوب کننده برای سپری کردن اوقات فراغت مرکز نشین ها تبدیل شده است. بعلاوه یکی دیگر از دلایل مجذوب کنندهیت منطقه در میان مردم، هوای بسیار دلنشین است چراکه کردان در ارتفاع قابل توجهی از سطح دریا واقع شده و به لطف کوه های اطراف، آب و هوای ییلاقی بر منطقه حاکم است بطوریکه در روزهای گرم سال شاهد آب و هوایی خنک و دلنشین در روزهای سرد سال، شاهد آب و هوایی سرد و سوزناک در منطقه هستیم. اگر در پی راهی مقرون به صرفه و متفاوت برای اجاره ویلا در کردان هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

لوکس ویلا، مقرون به صرفه ترین راه برای اجاره ویلا در کردان

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

پیش از اجاره ویلا در کردان، با این روستای مجذوب نماینده بیشتر آشنا شوید

کردان تا پیش از دهه 80 شمسی، یکی از روستاهای شهرستان چندار بود و مرکز نشین ها هم در آن موقع، چندان با مجذوب نمایندهیت های منطقه آشنا نبودند اما در دهه 80، تقسیمات کشوری صورت گرفت و به لطف این تقسیمات، کردان در میان منطقه ها شهرستان ساوجبلاغ شد و مرکز نشین ها هم کم کم با این منطقه آشنا شدند. در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، مردم ترجیح میدادند برای سپری کردن اوقات فراغت و دوری از روزمرگی، شلوغی و آلودگی شهر، به منطقه ها اطراف تهران مانند کردن مراجعه نمایند اما این موضوع، باعث به وجود آمدن چالشی با نام اجاره ویلا در کردان شد.

در آن موقع، تعداد ویلاها و اقامتگاه های کردان محدود بود و کردان توانایی پاسخگویی به تقاضای گردشگران را نداشت اما به لطف تقاضای بالا، شاهد ساخت و ساز انواع ویلاها و اقامتگاه در منطقه شدیم و امروزه هم همچنان کردان درحال رشد و توسعه بوده و ویلاهای مختلفی درحال ساخته شدن در این منطقه هستند.

اجاره ویلا در کردان و آشنایی با انواع اقامتگاه ها در این روستا

کردان برخلاف بیشتر منطقه ها اطراف تهران که فقط دارای لوکس و گرانقیمت هستند یا فقط انواع باغ ویلاها و سوئیت های مقرون به صرفه قیمت در آنجا مشاهده می گردد، تنوعی از انواع ویلاها و اقامتگاه را در خود جای داده تا هرکس با هر بودجه و سلیقه ای بتواند برترین اقامتگاه را در این روستا رزرو نموده و با سفر چند روزه ای که به کردان دارد، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزند.

از اقامتگاه های مقرون به صرفه قیمت آغاز می کنیم که همیشه به لطف هزینه به مراتب کمتری که گردشگران برای اجاره ویلا مقرون به صرفه در کردان پرداخت می نمایند، در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. اگر در پی اقامتی مقرون به صرفه در این روستا هستید همیشه در نظر داشته باشید کردان دارای سوئیت های یک خوابه، دو خوابه، باغ سوئیت و غیره می باشد که از امکانات مطلوبی برخوردار بوده و در عین حال، قیمت های بسیار مناسبی دارند. اما این نکته را هم بدانید نرخ اجاره سوئیت در کردان همیشه در روزهای عادی هفته در مقرون به صرفه ترین حد خود قرار دارند و در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، افزایش محسوسی را خواهند دید.

یک پله بالاتر از سوئیت ها، ویلاهای عادی هستند که فاقد استخرهای روباز و یا سرپوشیده بوده و از نرخ اجاره روزانه به مراتب بیشتری نسبت به سوئیت ها برخوردار هستند. تعداد ویلاهای عادی در کردان بیشتر از سوئیت ها می باشد و گردشگران مانند سوئیت ها، آنچنان دغدغه ای برای اجاره آن ها ندارند چراکه به لطف تقاضای بالا برای اجاره اقامتگاه های مقرون به صرفه، همیشه پیشنهاد می گردد از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو اقامتگاه مورد نظر خود اقدام کنید. گفتنی است در بعضی از ویلاهای عادی کردان، امکانات مجذوب نمایندهی شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، سیستم های صوتی و غیره وجود دارد که تاثیر مستقیم بر روی نرخ اجاره روزانه آن ها می گذارد.

اجاره ویلا استخردار در کردان

در کردان، جاذبه های دیدنی مختلفی وجود دارد که شامل بناهای تاریخی همانند برج مقبره، پل بانو صحرا، منطقه ها طبیعت گردی شامل رود کردان، روستای برغان و تفریحگاه هایی همانند سایت پروازی کردان و دهکده آرامش بوده و گردشگران با گشت و گذار در میان جاهای دیدنی کردان، خاطرات بی نظیری را برای خود رقم خواهند زد اما به لطف ویلاهای استخردار، کمتر گردشگری را مشاهده می کنیم که از اقامتگاه خود خارج شده و به بازدید از دیدنی های منطقه بپردازد.

محبوب ترین و مجذوب نماینده ترین اقامتگاه های کردان، ویلاهای استخردار هستند و به لطف تقاضای بالا جهت اجاره ویلا استخردار کردان، بیشتر ویلاهای روستا مجهز به استخرهای روباز و یا سرپوشیده شده و در کنار آن، نرخ اجاره روزانه به مراتب بیشتری هم دارند. ویلاهای استخردار کردان علاوه بر استخر، دارای امکانات مجذوب نمایندهی هم هستند و در بعضی از ویلاهای لوکس، سونا و جکوزی هم مشاهده می گردد که در روزهای سرد سال فعال می باشند.

در نظر داشته باشید همانطور که گفتیم، کردان منطقه ای ییلاقی بوده و در روزهای گرم سال، آب و هوایی دلنشین بر منطقه حاکم است و در این ایام، گردشگرانی که میخواهند در ویلاهای استخردار منطقه اقامت داشته باشند، ترجیح می دهند به سراغ اجاره ویلا استخر روباز در کردان بروند و تقاضا برای ویلاهای مجهز به استخر سرپوشیده در این ایام به مراتب کمتر خواهد بود.

اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان و نکاتی که باید بدانید

با آغاز شدن فصل پاییز تا اوایل بهار، کردان وارد روزهای سرد خود می گردد و علاوه بر هوای سرد و سوزناک، شاهد بارش های سنگین برف و باران بخصوص در فصل زمستان هستیم. در این ایام، دیگری تمایلی برای ورود به استخرهای آبسرد وجود ندارد و بیشتر ویلاهای استخردار کردان مجهز به استخرهای آبگرم خواهند شد. جالب است بدانید طبق نظر سنجی اجرا شده از مسافران، ورود به استخرهای آبگرم در هوای سرد منطقه به مراتب مجذوب نماینده تر از ورود به استخرهای آبسرد در هوای گرم تابستان می باشد.

گفتنی است در روزهای سرد سال، بعضی از ویلاهای استخردار بنا به دلایل مختلف، استخرهای خود را غیر فعال نموده و در دسته ویلاهای عادی قرار میگیرند. بعلاوه در این ایام، تقاضا برای اجاره ویلا استخر آبگرم سرپوشیده در کردان به مراتب بیشتر از ویلاهای استخر روباز خواهد بود.

چرا برای اجاره ویلا در کردان به سایت لوکس ویلا مراجعه کنیم؟

در روستای کردان، تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه ها وجود دارد که با توجه به امکانات، موقعیت و ده ها علت دیگر، از نرخ اجاره روزانه متفاوتی برخوردار هستند. بعلاوه در این ایام که شاهد حضور ویروس کرونا در تمام نقاط کشور هستیم، یکی از دغدغه های گردشگران، پیدا کردن اقامتگاه های ضدعفونی شده می باشد لذا لوکس ویلا با ارائه تنوع بالا از انواع ویلاها و اقامتگاه ها، ارائه برترین قیمت ها و حذف واسطه ها، تجربه متفاوتی از اجاره ویلا را برای مسافران رقم خواهد زد و در این ایام کرونایی، تمامی ویلاهایی که لوکس ویلا به صورت روزانه اجاره می دهد پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می گردد.

منبع: چمدان
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1196

به "لوکس ویلا، مقرون به صرفه ترین راه برای اجاره ویلا در کردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ویلا، مقرون به صرفه ترین راه برای اجاره ویلا در کردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید