لیگ برتر بسکتبال بانوان، از توقف پالایش نفت آبادان برابر اکسون تا پیروزی فولادی ها برابر پاز تهران

به گزارش مجله پیوند، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم های فولاد مبارکه سپاهان و اکسون به مصاف حریفان خود هم رفتند.

لیگ برتر بسکتبال بانوان، از توقف پالایش نفت آبادان برابر اکسون تا پیروزی فولادی ها برابر پاز تهران

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی خبرنگاران، در چارچوب رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز تیم های پاز تهران - فولاد مبارکه سپاهان و اکسون تهران - پالایش نفت آبادان از گروه (ب) در تالار بسکتبال تهران به مصاف هم رفتند.

در ملاقات اول تیم های پاز تهران و فولاد مبارکه سپاهان رو در روی هم قرار گرفتند. در انتها سپاهان توانست با نتیجه 66 بر 56 پاز تهران را شکست دهد و به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند.

در تیم بسکتبال پاز تهران سیمین حبیبی عصر با 25 امتیاز و 13 ریباند برترین بازیکن زمین شد، اما نتوانست مانع شکست تیمش گردد. در تیم فولاد مبارکه سپاهان هم سحر گودرزی با 17 امتیاز و 6 ریباند و 7 پاس منجر به گل برترین بازیکن تیمش بود.

در دومین ملاقات امروز اکسون تهران پیروز شد پالایش نفت آبادان را با نتیجه 59 بر 57 از پیش رو بردارد.

در تیم بسکتبال اکسون تهران نگین رسولی با 22 امتیاز، 3 ریباند و 2 پاس منجر به گل برترین بازیکن تیمش شد. در مقابل مژگان خدادادی از تیم پالایش نفت آبادان با 14 امتیاز و 6 ریباند و 4 پاس منجر به گل برترین بازیکن تیمش بود.

بیشتر بخوانید

  • لیگ برتر بسکتبال بانوان/ از اولین پیروزی پالایش نفت آبادان تا شکست سنگین ستاد گاز برابر اکسون
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1278

به "لیگ برتر بسکتبال بانوان، از توقف پالایش نفت آبادان برابر اکسون تا پیروزی فولادی ها برابر پاز تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر بسکتبال بانوان، از توقف پالایش نفت آبادان برابر اکسون تا پیروزی فولادی ها برابر پاز تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید