نیمکت والیبال زنان ایران به مربی اروپایی می رسد

به گزارش مجله پیوند، تهران (پانا) - فدراسیون والیبال ایران با یک مربی ایتالیایی برای راهنمایی تیم ملی زنان به توافق اولیه دست یافته است.

نیمکت والیبال زنان ایران به مربی اروپایی می رسد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، قرار گرفتن تیم ملی والیبال زنان ایران در جمع چهار تیم برتر قاره آسیا به عنوان یکی از آرمان ها و اهداف بلندبالای ولیبال ایران تا سال 2024 در بخش زنان معین شده است.

فدراسیون والیبال برای حرکت در این راستا، مذاکرات خود را برای جذب یک مربی زن که واجد شرایط حضور در ایران باشد، شروع و با استفاده از امتیازات و طرح های توسعه فدراسیون جهانی اقدام به جذب یک مربی از مکتب والیبال اروپا کرد.

به همین دلیل پس از تخقیقات بسیار و مذاکرات با مشاوران بین المللی از جمله خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی مردان که از شرایط والیبال ایران به خوبی مطلع است، به چهار گزینه ملانی سنفورد از کانادا، فنگ از کشور چین (عضو کمیته مربیان آسیا و جهان)، مونیکا کرستا از ایتالیا و الساندرا کمپدلی از ایتالیا رسیدند.

فدراسیون والیبال پس از مذاکرات متعدد و درخواست و آنالیز رزومه و برنامه های گزینه های مذکور در نهایت با الساندرا کمپدلی از ایتالیا که به آله معروف است و ازسوی ولاسکو معرفی شده بود، به توافق اولیه رسید.

به این ترتیب مقرر شد گزینه اصلی مربیگری تیم ملی زنان ایران 23 دسامبر مصادف با دوم دی ماه برای ملاقات با مسئولان فدراسیون، انجام مذاکرات نهایی و بازدید از امکانات والیبال ایران وارد تهران گردد.

ارائه برنامه کامل آماده سازی تیم ملی والیبال زنان و برنامه نظارتی بر تیم های رده سنی نوجوانان و جوانان، تماشای ملاقاتهای لیگ برتر زنان و امضای قرارداد همکاری در صورت ایجاد توافق نهایی، از جمله برنامه های آله در سفر به تهران است.

تجارب متعدد و پیروز الساندرا کمپدلی ایتالیایی در رده های پایه و حضور در مسابقات مختلف اروپایی و احتیاج تیم ملی زنان ایران به حضور یک مربی تئوریسین با قدرت تمرینات متنوع و هدفمند از جمله مزیت های گزینه ایتالیایی راهنمایی تیم ملی والیبال زنان ایران به شمار میرود.

فدراسیون جهانی والیبال در طرح توسعه و توسعه والیبال در نقاط مختلف جهان امکاناتی در اختیار تیم های ملی کشورهای مختلف که پتانسیل و توانایی رشد بیشتر را دارند، می گذارد و فدراسیون والیبال ایران با بهره گیری از این طرح اقدام به جذب یک مربی ایتالیایی والیبال جهان برای راهنمایی تیم ملی والیبال زنان ایران نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1376

به "نیمکت والیبال زنان ایران به مربی اروپایی می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمکت والیبال زنان ایران به مربی اروپایی می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید