تور ارزان دبی: مدعیان دنیا برای شکست ما به دبی می آیند، رمز موفقیت کاراته ایران

به گزارش مجله پیوند، ذبیح الله پورشیب در مورد رقابتهای انتخابی تیم ملی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: کادر فنی تیم ملی از قبل معین نموده بود که برای مشخص نفرات اعزامی به رقابتهای قهرمانی دنیا، مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد و چون تیم ملی اعزامی به مسابقات برون مرزی نداشت، همین رقابتها برای کادر فنی ملاک انتخاب نهاده شد. من هم همواره و هر شرایطی تابع تصمیمات کادر فنی بودم و با وجود آنکه همین چند وقت پیش برترین کاراته کای وزن 84- کیلوگرم دنیا طی سالهای 2020 و 2021 انتخاب شده بودم، اما مانند گذشته بدون بهانه انتخابی زدم و خدا را شکر توانستم پیروز شده و همه چیز هم شفاف و روشن بود.

تور ارزان دبی: مدعیان دنیا برای شکست ما به دبی می آیند، رمز موفقیت کاراته ایران

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

وی ادامه داد: خدا را شکر که با پیروزیت در مسابقات انتخابی جواز حضور در رقابتهای قهرمانی جهان را کسب کردم. من اهداف بزرگی برای خودم تعریف نموده ام. همواره و در راستای رسیدن به همین اهداف هم کوشش می کنم. در رقابتهای انتخابی هم چهار بار مبارزه کردم که پیروز به کسب چهار پیروزی شدم. با وجود اینکه دو مبارزه آخر را از رقبا عقب بودم و کارت ویدئو چک هم سوخته بود، تمرکزم را از دست ندادم و کم اشتباه پیش رفتم تا پیروز از میدان خارج شدم. ان شاءالله در مسابقات پیش رو مانند همواره تمام کوشش خود را انجام میدهم تا برترین نتیجه را برای کشور عزیزم بدست بیاورم.

سرگروه تیم ملی با تمجید از دو حریف خود گفت: مهدی خدابخشی یکی از برترین هاست که در رقابتهای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان برای رسیدن مدال طلا به نمایش گذاشته است. کیوان بابان هم کاراته کای با تجربه ای است که سابقه خوبی همراه تیم ملی دارد. در کل مبارزات جانانه ای شاهد بودم. رقبای بسیار خوب و با انگیزه ای دارم که احترام زیادی برای آنها قائل هستم و امیدوارم در ادامه کنار هم بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات پیش رو کسب کنیم.

وی در خصوص ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان هم گفت: تیم بسیار خوب و قدرتمندی داریم که ترکیبی است از جوانی و تجربه. نکته مثبت این تیم تجربه بالای جوانانی است که برای اولین بار رقابتهای جهانی را تجربه می نمایند. امیدوارم بتوانیم با دفاع از سه طلای دوره قبل، برای چهارمین بار متوالی روی سکوی قهرمانی پرچم مقدس ایران را به اهتزاز درآوریم.

دارنده سه طلا و سه برنز جهان در خاتمه گفت: کار سختی در امارات پیش رو داریم. همه کاراته جهان یک طرف، کاراته ایران یک طرف. همه تیم ها برای پیروزی برابر ما به روی تاتامی می آیند. برای کاراته قدرتمند ایران هیچ چیز دور از دسترس نیست. با کادر فنی با هوش و بسیار خوبی و کاراته کاهای قدرتمند در این سال ها کاراته ایران قدرت خود را به جهان ثابت نموده و امیدواریم که با همین قدرت ادامه داده و به امید خدا با اتحاد و همدلی که رمز پیروزیت ماست در امارات هم به آنچه شایسته است دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگاران، رقابتهای کاراته قهرمانی جهان 25 تا 30 آبان ماه به میزبانی امارات در دبی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1319

به "تور ارزان دبی: مدعیان دنیا برای شکست ما به دبی می آیند، رمز موفقیت کاراته ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: مدعیان دنیا برای شکست ما به دبی می آیند، رمز موفقیت کاراته ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید