مقاله: ساخت کابین دوش در بازسازی و تغییر دکواسیون

به گزارش مجله پیوند، کابین ها دارای یک زیر دوشی (کفی) با محل خروجی آب به فاضلاب، دیواره که عمدتا از شیشه هستند و محل ورودی آب به دوش یا پانل دوش. کابین های دوش در اشکال مربع، مستطیل، ربع دایره، نیم دایره، جلو گرد، جلو پخ و… ساخته می شوند و دارای ابعاد مختلف جهت استفاده در انواع سرویس ها هستند.

مقاله: ساخت کابین دوش در بازسازی و تغییر دکواسیون

این کابین ها از طریق فرد یا گروه های طراحی حرفه ای با استفاده از شیشه های نشکن و به صورت دست ساز در محل سرویس بهداشتی ساخته می شوند. کابین های دست ساز بسیار معمولی هستند و در آنها از تجهیزات پیشرفته خاصی استفاده نمی شود.

رایج ترین نوع کابین، کابین های چند تکه تکه می باشند. کناره های آن از قسمت های مختلفی تشکیل شده و بر روی یک پایه یا قاب سوار شده اند. این سبک در طراحی باعث می شود که طراحان انعطاف پذیری بیشتری به خرج دهند و انواع متفاوت تری از درب های ورودی برای کابین دوش طراحی کنند.

کابین های پیش ساخته معمولی از قبل به صورت یک اتاقک شیشه ای در کارخانه های تولید کننده ساخته می شوند و ابزار خاصی بر روی آنها نصب نمی شود. این کابین ها از قبل آماده هستند و تنها خریدار آنها را با توجه به فضای سرویس بهداشتی خود انتخاب کرده و با شیوه های معمولی نصب می کند. جنس این کابین ها از شیشه سکوریت بوده و تنها ممکن است یک قاب فلزی برای آنها قرار داده شود.

منبع مقاله: ساخت کابین دوش در بازسازی و تغییر دکواسیون

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1279

به "مقاله: ساخت کابین دوش در بازسازی و تغییر دکواسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ساخت کابین دوش در بازسازی و تغییر دکواسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید