ممنوعیت پروازهای خارجی؛ این بار به سبب دلتا

به گزارش مجله پیوند، خبرنگاران- به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به ویژه نوع دلتا سازمان هواپیمایی، لیست کشورهای ممنوعه و پرخطر برای سفر خارجی را خاطرنشان کرد.

ممنوعیت پروازهای خارجی؛ این بار به سبب دلتا

12 کشور در لیست قرمز و 22 کشور در لیست مقاصد پرخطر قرار گرفته اند که ورود برای کشورهای قرمز کرونایی ممنوع و برای کشورهای دارای ریسک بالا با رعایت پروتکل ها و بنا به شرایطی مجاز شناخته شده است.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران به نقل از ایرنا بر اساس تازهترین لیست منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در روزهای گذشته و در پی شیوع و توسعه ویروس کرونای دلتا، پروتکل های تازهی برای پروازهای خارجی و لیست بندی کشورهای پرخطر و ممنوعه اعلام شده است که بر این اساس مسافران قبل از سفر به ایران باید آن را مطالعه نمایند.

بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشورهای بوتسوانا، برزیل، اسواتینی، هند، لسوتو، مالاوی، موزامبیک، نپال، آفریقای جنوبی، زامبیا، اروگوئه و زیمبابوه در لیست کشورهای قرمز قرار دارند و ورود مسافران از این مقاصد به ایران ممنوع است.

بر این اساس اگر مسافری در چهارده روز گذشته به این کشورها سفر نموده باشد یا بیش از چهار ساعت در این کشورها بوده باشد اجازه ورود به ایران را ندارد.

محدودیت های تازه سفرهای هوایی در بسیاری از کشورهای دنیا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بویژه نوع دلتا در چند هفته اخیر از سر گرفته شده است.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1167

به "ممنوعیت پروازهای خارجی؛ این بار به سبب دلتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پروازهای خارجی؛ این بار به سبب دلتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید