نحوه محاسبه تعرفه گاز در سال تازه ، تعرفه های گاز بدون تخفیف محاسبه خواهد شد

به گزارش مجله پیوند، مدیرعامل شرکت گاز البرز گفت: لازم است مشترکین خانگی گاز نسبت به مدیریت مصرف گازطبیعی، اقدامات لازم را داشته باشند تا ضمن صرفه جویی و مصرف بهینه، بتوانند هزینه گاز مصرفی خود را کنترل نمایند.

نحوه محاسبه تعرفه گاز در سال تازه ، تعرفه های گاز بدون تخفیف محاسبه خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، سید رضا غفاریان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تعرفه های گاز بدون تخفیف محاسبه خواهد شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه 16 بهمن ماه سال گذشته هیأت وزیران، صرفاً تا انتها سال 1401، رشد تعرفه های مندرج در جدول دوره سرد سال خانگی نسبت به تعرفه های قبل از مصوبه و با هدف کاهش هزینه های مربوط به مصارف گازطبیعی خانوارها، به اندازه 70 درصد تا سقف معین شده کاهش یافته بود و تعرفه ها از ابتدای سال جاری بدون تخفیف محاسبه خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس، ملاک محاسبه گازبهای مشترکین از ابتدای سال جاری، تعرفه های مندرج در مصوبه مورخ 16 آذرماه 1401 خواهد بود.

غفاریان شرح داد: بر این اساس، لازم است مشترکین خانگی گاز نسبت به مدیریت مصرف گاز طبیعی، لازم را داشته باشند تا ضمن صرفه جویی و مصرف بهینه، بتوانند هزینه گاز مصرفی خود را کنترل نمایند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به پلکانی بودن محاسبه گاز مصرفی، مشترکان می توانند با رعایت الگوی مصرف و قرار گرفتن در دامنه های پایین تر، هزینه های خود را کاهش دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 فروردین 1402 بروزرسانی: 5 فروردین 1402 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1676

به "نحوه محاسبه تعرفه گاز در سال تازه ، تعرفه های گاز بدون تخفیف محاسبه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه محاسبه تعرفه گاز در سال تازه ، تعرفه های گاز بدون تخفیف محاسبه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید