نکونام: با افتخار به فکر آینده هستیم؛ سال ها در لالیگا با ژاوی رقابت داشتم

به گزارش مجله پیوند، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل العین امارات گفت که با افتخار و اعتمادبه نفس برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان تلاش خواهند کرد.

نکونام: با افتخار به فکر آینده هستیم؛ سال ها در لالیگا با ژاوی رقابت داشتم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل العین امارات گفت: به خوبی احساس مربی و بازیکنان العین را درک می کنم. می دانم آن ها هم سخت کار کرده اند، مثل ما، ولی امروز روز ما بود. من تجربه باخت در پلی آف را در اروپا دارم و می دانم این موضوع خیلی سخت است و تیم حریف را درک می کنم. از آخرین بازی که در لیگ ایران انجام دادیم تا به امروز فقط به العین فکر کردیم و برای این بازی آماده شدیم. العین تیمی بزرگ و در آسیا قهرمان بوده است. این تیم تجربه بالایی دارد و همیشه گل های زیادی می زنند، ولی ما با اعتمادبه نفس آمدیم و اجازه ندادیم دروازه مان را باز کنند.

وی ادامه داد: با اعتماد به نفس بیشتری از زمین خارج شدیم و با هیجان و قدرت بیشتری برای مرحله گروهی آماده می شویم. نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم و در زمان خوبی پیروز به گلزنی شدیم و به رختکن رفتیم. در نیمه دوم نیز خیلی زود گل دوم را زدیم. بعد از اینکه العین فشار بیشتری ایجاد کرد گل های بعدی را هم دریافت کرد. این برد به ما انگیزه خیلی خوبی داد و این برد را به مردم و هواداران خوزستانی و ایرانی تقدیم می کنیم. این پیروزی تقدیم به آنهاست که لیاقت داشتند. در ضمنً من یک پسر کوچک دارم که هفته پیش با موتور تصادف کرد و این برد را به او نیز تقدیم می کنم.

سرمربی فولاد ایران درباره راهیابی به گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نیز شرح داد: تیم الوحدات اردن را تا حدی می شناسیم، ولی السد را خیلی بیشتر، چون ژاوی را می شناسم. سالیان سال در لالیگا با او رقابت داشتم و می دانیم تیم خوبی دارد. ما راجع به بهترین تیم های آسیا صحبت می کنیم. می دانیم بازی های سختی داریم، ولی تلاش خواهیم کرد. سرمان را هیچ وقت پایین نمی اندازیم و با افتخار و اعتماد به نفس برای مسابقات گروهی تلاش می کنیم و به فکر آینده هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 1044

به "نکونام: با افتخار به فکر آینده هستیم؛ سال ها در لالیگا با ژاوی رقابت داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: با افتخار به فکر آینده هستیم؛ سال ها در لالیگا با ژاوی رقابت داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید