هتل آرک؛از هتل های 3 ستاره و مشهور تفلیس

به گزارش مجله پیوند، این هتل در مکان مطلوبی از شهر دیدنی تفلیس واقع شده و کسانی که بلیط هواپیما تفلیس خریده باشند به منظور اقامت مقرون به صرفه این هتل را در راس اولویت های خود قرار می دهند. با اینکه نمای ساختمان های خیابان داویت آغماشنبلی همگی جذابیت خاصی دارند ولی نمای هتل آرک تفلیس در کنار آن ها خودنمایی می نماید و چشم هر گردشگری را به خود جلب می نماید.

هتل آرک؛از هتل های 3 ستاره و مشهور تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

امکانات و خدمات عمومی هتل

هتل آرک تفلیس با در اختیار گذاشتن امکاناتی مثل پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های استعمال سیگار و رستوران مهمانانش را با خاطره خوبی بدرقه خانه هایشان می نماید و همین جلب رضایت باعث شده که هتل آرک تفلیس به یکی از بهترین هتل های 3 ستاره شهر تبدیل گردد و مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما سفری به تفلیس دارند این هتل را برای اقامت انتخاب نمایند. این هتل به مهمانانی که به همراه حیوان خانگی خود سفر نموده اند، اجازه می دهد تا با پرداخت هزینه تعطیلاتش را بدون دغدغه در این هتل سپری نمایند.

انواع اتاق های هتل آرک تفلیس

هنگام رزرو اتاق های هتل Arc Tbilisi می توانید اتاق هایی با متراژ عظیم تر و دارای بخش نشیمن را رزرو کنید ولی از همه این اتاق ها چشم اندازی رو به خیابان را شاهد خواهید بود. لازم به ذکر است که خیابانی که هتل در آن قرار گرفته است در واقع یکی از معروف ترین خیابان های تفلیس و منطقه جذابی برای گردشگران است. یعنی مهمانان روز خود را با گشت و گذار در این خیابان توریستی آغاز می نمایند. واحدهای اقامتی هتل آرک تفلیس شامل اتاق های دابل و تریپل است که با ظرفیت 2 عظیمسال و یک کودک و 3 عظیمسال و یک کودک دسته بندی شده اند.

امکانات اتاق های هتل آرک تفلیس

هر یک از اتاق های هتل آرک تفلیس را رزرو کنید از حمامی اختصاصی بهره مند خواهید بود. اتاق های نقلی و کوچک این هتل با ظرافت خاصی دکور شده اند و پنجره کوچکشان فضای دلبازی به آن ها داده است. گرچه امکانات اتاق ها به سبب متراژ نه چندان عظیمشان زیاد نیست ولی همه آن ها مجهز به میز، تهویه مطبوع، کمد، چای ساز، دمپایی، سشوار و اینترنت رایگان هستند تا اقامتی همراه با آرامش را برای مهمانان خود رقم بزنند. حتی بعضی از اتاق ها دارای بالکن نیز هستند.

گزینه های صرف غذا

مهمانان بعد از میل صبحانه در اتاق هایشان می توانند برای صرف قهوه های دلچسب و خوشمزه هتل به سالن عمومی بروند. البته کافی شاپ هتل آرک تفلیس معمولا در تمام ساعات دایر بوده و محیط دنجی برای استراحت و خلوت مهمانان انتخاب شده است. رستوران هتل نیز دارای خدمات روم سرویس بوده و غذاهای متنوع و لذیذی برای مهمانانش سرو می نماید ولی اگر تمایل به صرف غذا در بیرون از هتل داشته باشید می توانید با چند دقیقه پیاده روی به رستوران های متنوعی دسترسی داشته باشید.

دیگر خدمات و امکانات هتل

جدا از اینکه کادر پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات و انجام درخواست های مهمانان از قبیل کرایه خودرو، اتاق چمدان و خدمات لاندری هستند، این پرسنل قادرند به زبان های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت نمایند. رفتار حرفه ای کادر مجرب هتل آرک تفلیس و خوش برخوردی آن ها به طور مکرر در نظرات ثبت شده مهمانان هتل دیده می گردد و این یکی از مزیت های اقامت در هتل آرک تفلیس است ولی در کنار این مزایا باید به یکی از معایب هتل نیز اشاره گردد و آن این است که هتل آرک تفلیس آسانسوری ندارد.

موقعیت مکانی هتل

هتل آرک با قرارگیری در یکی از زیباترین خیابان های تفلیس نشان می دهد که از موقعیت مکانی ایده آلی برخوردار است. با اقامت در این هتل در چند قدمی خود ایستگاه مترو مرجانیشویلی را خواهید داشت و به وسیله آن می توانید به نقاط مختلف شهر بروید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. رستوران ها و کافه های خوب، نانوایی ها و مغازه های متنوعی در این خیابان هستند که همگی در کنار هم سفر راحت و فراموش نشدنی را برایتان می سازند. در ضمن این هتل با فرودگاه بین المللی تفلیس 20 کیلومتر فاصله دارد.

دلایل انتخاب هتل

اتاق های تمیز و مرتب

قیمت مقرون به صرفه

پرسنل خوش برخورد

موقعیت مکانی عالی

خوش خواب های نرم و راحت

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

فاصله هتل آرک تفلیس تا تئاتر مرجانیشویلی: 350 متر

فاصله هتل آرک تفلیس تا باغ سامیا: 950 متر

فاصله هتل آرک تفلیس تا خیابان روستاولی: 1.8کیلومتر

فاصله هتل آرک تفلیس تا تئاتر روستاولی: 1.9 کیلومتر

فاصله هتل آرک تفلیس تا میدان آزادی: 1.9 کیلومتر

فاصله هتل آرک تفلیس تا کاخ ریاست جمهوری: 2.1 کیلومتر

فاصله هتل آرک تفلیس تا کلیسای سامبا: 4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 626

به "هتل آرک؛از هتل های 3 ستاره و مشهور تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آرک؛از هتل های 3 ستاره و مشهور تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید