کیمپتون د ویت آمستردام Kimpton De Witt Amsterdam ؛ از هتل های 5 ستاره شهر آمستردام

به گزارش مجله پیوند، در این هتل، رِنج گسترده ای از خدمات و امکانات در اختیارتان قرار خواهد گرفت. از طرفی دیگر، موقعیت مکان Kimpton De Witt Amsterdam بسیار ایده آل بوده و در کل، این اقامتگاه کاملا آماده است تا خاطرات بسیار خوشی برای شما هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی آمستردام رقم بزند.

کیمپتون د ویت آمستردام Kimpton De Witt Amsterdam ؛ از هتل های 5 ستاره شهر آمستردام

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

اتاق های هتل کیمپتون د ویت آمستردام

هتل کیمپتون د ویت آمستردام دارای 274 باب اتاق متنوع است که از این تعداد، فضای 15 باب اتاق کاملا شبیه دوران رنسانس بوده و بسیار شگفت انگیز هستند. در تمامی این اتاق ها، سرویس ها و امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع و کفپوش یوگا قرار داده شده است تا مهمانان هتل کیمپتون د ویت آمستردام اقامت جذاب و آسوده ای را تجربه نموده باشند.

بخش های مختلف هتل کیمپتون د ویت آمستردام

وقتی از یک اقامتگاه 5 ستاره صحبت می کنیم، در واقع از وجود بخش های متنوع و کاربردی در آن اقامتگاه سخن می گوییم. برای مثال، در هتل کیمپتون د ویت آمستردام بخشی مانند رستوران، عهده دار پذیرایی از مهمانان هتل در بیشتر ساعات شبانه روز است.

این بخش با سرو صبحانه به اتاق مهمانان در همان ساعات ابتدایی صبح آنها را هیجان زده می نماید. هتل کیمپتون د ویت آمستردام دارای یک لابی بسیار دوست داشتنی است که در آن می توان یک فنجان چای میل کرد و از آرامشش لذت برد.

البته کافی شاپ هتل کیمپتون د ویت نیز مکان هیجان انگیزی برای شما خواهد بود. از دیگر بخش های مهم این هتل، پذیرش 24 ساعته آن است که سرویس های متنوعی در اختیار شما قرار خواهد داد. کارکنان این بخش به چندین زبان مختلف از جمله آلمانی، هلندی، انگیسی و ایتالیایی مسلط هستند. قسمت های دیگری از هتل مثل تراس زیبای آن، اتاق مخصوص سیگار و نگهبان 24 ساعته اش نیز هر یک نقش ویژه خود را دارند. ناگفته نماند که برخورداری از 8 اتاق جلسه مجزا با مجموع 602 متر مربع مساحت نیز از دیگر نکات جالب هتل کیمپتون د ویت آمستردام به شمار می فرایند.

سرویس های هتل کیمپتون د ویت آمستردام

مجموعه گسترده سرویس ها در هتل کیمپتون د ویت آمستردام، فرایند اقامت در این مکان را بسیار آسوده می نمایند. برای مثال، شما می توانید با استفاده از سرویس های خشکشویی و اتوی لباس ها همیشه ظاهری مرتب و شیک داشته باشید.

تهیه بلیط برای شرکت در تورهای پیاده روی، رزرو بلیط اجراهای مشهور شهر، ارائه سرویس کرایه دوچرخه رایگان، سرویس نگهداری از نوزادان، کپی و فکس و چندین سرویس دیگر از خدمات بخش پذیرش این هتل به شمار می فرایند. گفتنی است که خدمه هتل، به صورت روزانه محیط آن را نظافت می نمایند. روم سرویس و ارائه امکانات و خدمات لازم برای افراد معلول را نیز باید جزو خدمات مهم هتل کیمپتون د ویت آمستردام دانست.

نکته جالب درباره هتل کیمپتون د ویت آمستردام

هتل کیمپتون د ویت آمستردام بر خلاف بسیاری از اقامتگاه های دنیا که اجازه ورود حیوانات خانگی به محیط داخل اقامتگاه را نمی دهند، با آغوشی باز پذیرایی این حیوانات بوده و بدون دریافت هیچ هزینه ای به شما اجازه می دهد که همراه با حیوان خانگی خودتان مهمان این هتل شوید و از سفر خود لذت ببرید.

اماکن نزدیک به هتل کیمپتون د ویت آمستردام

فاصله هتل کیمپتون د ویت آمستردام تا موزه مولتاتلی: 300 متر

فاصله هتل کیمپتون د ویت آمستردام تا کلیسا سن نیکولاس: 300 متر

فاصله هتل کیمپتون د ویت آمستردام تا کلیسای قدیمی: 350 متر

فاصله هتل کیمپتون د ویت آمستردام تا کاخ رویال: 500 متر

فاصله هتل کیمپتون د ویت آمستردام تا باغ وحش آرتیس: 1.6 کیلومتر

فاصله هتل کیمپتون د ویت آمستردام تا موزه ونگوگ: 1.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 651

به "کیمپتون د ویت آمستردام Kimpton De Witt Amsterdam ؛ از هتل های 5 ستاره شهر آمستردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیمپتون د ویت آمستردام Kimpton De Witt Amsterdam ؛ از هتل های 5 ستاره شهر آمستردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید