هزینه های سفر به روسیه چقدر است؟

به گزارش مجله پیوند، هزینه سفر به روسیه

برای سفر به روسیه و کشور تزارها آماده شده اید؟ این کشور اروپایی و سردسیر یکی از بهترین کشورهایی است که در این فصل می توانید به آن سفر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. آب و هوای خوب، جاذبه های مختلف و متفاوت، تفریحات مختلف، امکانات مناسب، شهرهای فوق العاده و خلاصه هر چیزی که برای سفری خوب و جانانه لازم دارید، در روسیه برای شما مهیا است. اما یکی از مهم ترین مسائلی که در سفر به هر جایی برای هر کسی مهم است، هزینه هایی است که در آن سفر باید صرف گردد و کشور روسیه هم از این قائده مستثنی نیست. به همین خاطر ما در خبرنگاران می خواهیم تا در یک مطلب کامل و جامع هزینه سفر به روسیه را برای شما مورد آنالیز قرار دهیم.

هزینه های سفر به روسیه چقدر است؟

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

برای این که علاوه بر هزینه های سفر به روسیه و اقامت در این کشور لازم است اطلاعات کسب کنید، برای سفر به این کشور لازم و مفید است که از اطلاعات و هدایت هایی خاص این کشور اطلاع کسب کنید. به همین خاطر ما به شما پیشنهاد می کنیم که مطلب راهنمای سفر به روسیه را حتما مطالعه فرمایید.

درباره هزینه های سفر به روسیه | هزینه ویزا | هزینه سفر با هواپیما | هزینه اقامت در روسیه | هزینه غذا و رستوران | هزینه حمل و نقل | هزینه خرید پوشاک و لباس | هزینه بازدید از جاذبه ها | هزینه سیم کارت | هزینه رستوران | هزینه درمان | هزینه امکانات ورزشی

هزینه سفر به روسیه و آنالیز تمامی هزینه های جاری

روسیه از لحاظ بحث هزینه ها، کشوری است که هم در آن می توان مقتصد و با حساب و کتاب خرج کرد و همچنین می توان خرج و برج سفر و هزینه های سفر را با جیبمان تطبیق داد. می شود هم در نهایت ولخرجی کرد و هم می توان دست خالی برنگشت!

البته در این جا یک نکته مهم وجود دارد! شما می توانید هزینه سفر به روسیه را در بالاترین سطح خود بگیرید و به راحتی به این کشور سفر کنید اما برای مدیریت بودجه خود بدون شک احتیاج به اطلاعات درست و جزء به جزئی دارید که شما را در راه تنظیم یک برنامه سفر خوب همراهی کند.

به همین علت ما می خواهیم تا قسمت به قسمت هزینه های سفر به روسیه را به صورت جامع به روسیه و مخصوصا شهرهای عظیمی همچون مسکو و سنت پترزبورگ را برایتان در ادامه بیاوریم.

هزینه دریافت ویزای روسیه

برای شروع در اولین قدم آنالیز هزینه سفر به روسیه به سراغ دریافت ویزای این کشور می رویم. در حال حاضر برای دریافت ویزای گردشگری این کشور شما باید 80 دلار مطابق نرخ امروز که این مطلب به رشته تحریر در می آید (24 تیر سال 1398) بپردازید.

این هزینه با در نظر دریافت این امر که شما پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماهه دارید شامل تمامی هزینه هایی است که سفارت روسیه در زمان صدور ویزای شما انجام می دهد.

قبل از خواندن این مطلب حتما به یاد داشته باشید که تمامی مبالغ و یا حتی نرخ هایی که در این مطلب درج می شوند متعلق به 24 تیر 1398 هستند و بعد از این تاریخ بدون شک دچار تغییراتی خواهند شد. لذا خواهشمندیم برای آنالیز دقیق نرخ ها حتما مجددا آنالیز نمایید.

هزینه سفر به روسیه با هواپیما

برای رفتن به روسیه شما دو راه دارید. یا این که از تور مسافرتی بهره ببرید و یا این که خودتان از صفر تا صد امور سفرتان یعنی دریافت پرواز و رزرو هتل و باقی امور را به عهده بگیرید. در حالت اول، یعنی زمانی که شما بخواهید از طریق خرید تور مسافرتی اقدام کنید؛ معمولا چند پیشنهاد از تورها را به صورت تک و یا ترکیبی را به شما می دهند. به طور مثال؛ در حال حاضر شرکت هواپیمایی و گردشگری خبرنگاران برای سفر به روسیه و برای این که انتخاب مسافران در تور سفر خود متنوع و گسترده باشد، 3 تور روسیه ترکیبی مختلف برگزار نموده است. هر 3 این تورها ترکیبی از 2 شهر سنت پترزبورگ و مسکو هستند.

برای این که با یک تور خوب که همه امکانات را در طول این سفر برای شما مهیا کند به روسیه سفر کنید، در حال حاضر و با توجه به قیمت های امروز یعنی 24 تیر 1398 تورهای مسافرتی برای شما حدودا از 12 میلیون تومان شروع می شوند.

توجه داشته باشید که زمانی که با تور به روسیه و یا هر مقصد دیگری سفر کنید؛ بسیاری از خدمات در سطح رفاهی خوب تا عالی در نظر گرفته شده اند که شما از سفر خود لذت ببرید.

ولی اگر بخواهید که در سفر به روسیه همه امور مختلف سفر و هزینه هایتان را خودتان مدیریت کنید، باید بلیط را جداگانه خریداری کنید.

از بین هتل هایی که نمی شناسید یک هتل را انتخاب و رزرو کنید.

برای خرید پرواز هم ایرلاین های مختلفی وجود دارند که کم پیش می آید تا کسی با همه آن ها پرواز نموده باشد و از کیفیت خدمات آن اطلاعات کافی داشته باشد.

با وجود تمام این موارد شما می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه نموده و به صورت آنلاین پرواز خود را خریداری و هتل خود را رزرو نمایید.

هزینه اقامت در هتل و هاستل در روسیه

برای اقامت در روسیه، می توانید بسته به بودجه اختصاصی خود از بین هاستل تا هتل 5 و یا 6 ستاره را برای خود انتخاب نمایید.

اگر بخواهید که محل اقامتتان دارای استانداردهای قابل قبولی باشد، نرخ رزرو هتل از 610 هزار تومن تا شبی بیش از 4 میلیون تومان (هتل 5 ستاره با فول امکانات) برای شما در روسیه خرج بر می دارد.

به طور مثال برای اقامت در هاستل های شهر مسکو بر حسب خدماتی که ارائه می شود با توجه به قیمت های امروز (24/4/1398) از بین 470.692 تومان برای هر شب اقامت در هاستل قیمت ها شروع می شود.

برای اقامت در هتل های 2 و 5 ستاره در شهر مسکو قیمت ها از شبی بین شبی 625 تا 850 هزار تومان شروع و تا 4 میلیون و 134 هزار برای اقامت در هر شبی می شود.

برای اقامت در هتل آپارتمان های شهر مسکو با توجه به نرخ هزینه های امروز، قیمت ها از شبی 200 هزار تومان شروع می شود.

خواننده گرامی لطفا توجه فرمایید! تمامی این نرخ ها بر اساس قیمت های ارائه شده تویط سایت های معتبر جهانی و نرخ های روز می باشند و لذا باید قیمت های روز را از منابع به روز حتما آنالیز نمایید.

هزینه غذا و رستوران در روسیه

هزینه سفر به روسیه در این قسمت را از صبحانه شروع می کنیم.

لطفا توجه داشته باشید که از این جا به بعد همه هزینه ها را به روبل (руб)، واحد پولی روسیه بیان می نماییم. هر روبل در تاریخ 24/4/1398 برابر است با 1.980 هزار تومان.

برای این که یک صبحانه کمال در سفرتان به این کشور میل کنید باید برای خرید یک پاکت شیر 1 لیتری باید 58.81 روبل، برای خرید نان تازه 500 گرمی 33.58 روبل، برای خرید یک شانه تخم مرغ 12 تایی باید 72.54 روبل و برای خرید پنیر محلی 1 کیلویی باید 493.25 روبل بپردازید که البته پنیر را در مقدار کمتر خریداری نمایید.

یک لیوان قهوه در این کشور معمولا بین 80 تا 180روبل برای شما هزینه بر می دارد که البته بستگی به مکانی دارد که آن را برای خرید قهوه انتخاب می کنید.

البته اگر هم بخواهید می توانید تا رستوران و یا کافه رستورانی مراجعه نموده و وعده خود را کامل دریافت نمایید.

به هر حال برای خرید یک وعده صبحانه معمولی از بین 350 تا 720 روبل هزینه نمایید.

مواد خوراکی لازم برای شما برای وعده ناهار و شام نیز عبارتند از:

1 کیلو برنج سفید بین 40 تا 90 روبل، مرغ کیلویی بین 200 تا 319 روبل، گوشت گوساله کیلویی 350 تا 599 روبل، گوجه فرنگی کیلویی بین 80 تا 200 روبل، پیاز کیلویی بین 20 تا 50 روبل هزینه برای شما دارد.

اگر هم که می خواهید به رستوران بروید با توجه به سطح رستوران ها، قیمت غذاها از 300 روبل تا 2,525 هزار روبل و فست فود از 240 تا 400 روبل است. در ادامه در جدول قیمت دیگر اقلام خوراکی را برای شما می آوریم.

هزینه حمل و نقل در روسیه

در این قسمت از آنالیز هزینه سفر به روسیه باید بگوییم که؛ برای خرید یک بلیط یک طرفه به سمت هر ایستگاهی باید هزینه ای معادل با 55 روبل روسیه بپردازید. البته باید بگوییم که بازه قیمت این بلیط ها در حمل و نقل عمومی بر اساس ایستگاه های مختلف از بین 38 تا 55 روبل است.

البته بسته به مدت اقامتتان می توانید با پرداخت 2100 روبل یک کارت ماهیانه کامل و جامع دریافت نمایید و تمامی هزینه های رفت و آمد خود را از طریق آن پرداخت نمایید. کارت های اعتباری رفت و آمد مختلف در روسیه قیمتی بین 1900 تا 2100 روبل دارند.

اگر می خواهید برای رفتن به مقصدی از تاکسی استفاده نمایید باید این نکته را بدانید که هزینه تاکسی ها در روسیه بر اساس شاخصه های متری و ساعتی حساب می شوند.

ورودی تاکسی ها در روسیه بین 99 تا 200 روبل است که معمولا راننده ها از 124.50 روبل آن را محاسبه می نمایند.

توجه داشته باشید که در صورتی که سیستم نصب شده بر روی ماشین تاکسی مسافت طی شده توسط شما را 1 کیلومتر محاسبه کند، بین 10 تا 20 روبل با توجه به منطقه ای که در آن هستید از شما در یافت می نمایند که البته در مناطق مرکزی شهر مثلا مسکو 12.50 روبل از شما می گیرند.

اگر هم که مدت زمانی که شما در تاکسی بوده اید را 1 ساعت و یا بیشتر محاسبه کند، بین 420 تا 800 روبل از شما اضافه تر دریافت می نمایند. حد میانگین این پرداختی برای 1 ساعت و بیشتر بین 540 روبل روسیه است.

اگر هزینه این تاکسی برایتان زیاد است به شما استفاده از تاکسی های یاندکس را می دهیم. یاندکس در واقع یک اپلیکیشن درخواست ماشین است که معمولا هزینه ای کمتر از تاکسی ها از شما دریافت می نماید.

ارزان ترین وسیله برای حمل و نقل در روسیه ماتروشکاها هستند که برای حمل و نقل توسط آن ها نیز باید هزینه ای به صورت متوسط 60 روبل را پرداخت نمایید. درباره وسایل نقلیه محبوب روس ها یعنی ماشروتکاها باید این شرح را بدهیم که این وسیله در واقع یک مینی ون است که توسط بخش خصوصی روسیه اداره می شود.

و اما می رسیم به اتوبوس های روسی. درباره اتوبوس های موجود در کشور روسیه به صورت کلی باید بگوییم که معمولا مثل دیگر کشورها هزینه آن ها نسبت به دیگر وسیله ها کمتر است.

برای استفاده از اتوبوس باید مبلغی در حدود 40 روبل را به طور مثال در شهر سنت پترزبورگ پرداخت نمایید.

برای اتوبوس های برقی و ترام هم باید همین مقدار را پرداخت نمایید.

پیشنهاد می کنیم که اگر مدت زمان اقامتتان در این کشو بیشتر از 1 هفته است و به صورت شخصی به روسیه سفر نموده اید، کارت اعتباری مترو را خریداری نمایید تا هم برای مترو و هم برای اتوبوس از آن استفاده نمایید.

برای خرید این کارت ها به صورت ماهانه که هم هزینه مترو، اتوبوس، ترام و اتوبوس های برقی (Trolleybus) را در بر بگیرد هم باید 2900 روبل بپردازید.

کارت اعتباری هم که تنها مخصوص مترو باشد از 10 سفر تا 70 سفر را با پرداخت 355 روبل تا 3150 روبل در دسترس کسانی است که می خواهند به صورت پیوسته از این وسیله استفاده نمایند.

معمولا این کارت ها با حجم کم سفر برای مسافران و حجم پر مسافر برای شهروندان روسی توصیه می شود.

هزینه خرید پوشاک و لباس در روسیه

اگر شما یکی از کارهای واجبی که در هر سفر باید انجام شود را خرید کردن می دانید به اعتقاد ما باید این قسمت را بدون شک خیلی با دقت مطالعه نمایید زیرا با این اوصاف شما هم با ما در این امر هم عقیده هستید که خرید کردن آن هم با قیمت مناسب یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که در سفر به هر جایی انجام می گیرد.

ولی باید قبل از هر اقدام به خرید پوشاک و دیگر وسایل حدودی از قیمت ها را بدانید تا با اطلاعات کافی برای خرید کردن اقدام نمایید.

در کل باید این را بدانید که هر مدل لباس از گران قیمت تا ارزان قیمت با کیفیت های مختلف در این کشور برای خرید وجود دارد.

به هر حال برای خرید یک تی شرت معمولی از کیفیت معمولی تا کیفیت خوب باید از 300 روبل تا 1300 روبل را در نظر بگیرید.

درباره هزینه های نام برده شده در این مطلب به این نکات توجه داشته باشید که:

مبالغ ذکر شده در بعضی از قسمت ها به تومان و در بعضی دیگر به روبل هستند.

یک جفت شلوار جین با یک مارک معمولی همچون Levis یا برندهای نزدیک به آن معمولا بین 3 تا 8 هزار روبل قیمت دارد. ولی معمولا برای خرید یک جفت شسلوار جین مطابق با مد روز باید در فروشگاهی در مرکز شهر حدودا 5 هزار و 826 هزار تومان باید هزینه نمایید.

برای خرید یک دست لباس مردانه یا زنانه تابستانی در یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای برندهای معروفی همچون Zara و یا H&M را باید با پرداخت هزینه ای بین 1600 تا 5 هزار روبل خریداری نمایید. البته متوسط پرداختی شما برای یک دست لباس خوب به صورت متسط 2 هزار و 866 روبل است.

یک جفت کفش مناسب دویدن از برن نایکی (Nike) از نوع متوسطش باید مبلغی بین 4 تا 8 هزار روبل را بپردازید.

برای یک جفت کفش مردانه چرم هم معمولا باید بین 5 تا 12 هزار روبل بسته به کیفیت و جایی که از آن خرید می کنید، بپردازید.

هزینه بازدید از جاذبه ها در روسیه

در درجه اول درباره این بخش از هزینه سفر به روسیه باید به شما بگوییم که تمامی جاذبه های این کشور پولی نیستند و بدون شک در بین آن ها، جاذبه های رایگان هم وجود دارند که به شما یاری می نمایند که پول خود را در جیبتان نگه دارید.

بعضی از این جاذبه ها عبارتند از: میدان سرخ، مقبره لنین، موزه گورکی، باغ آلکساندر، املاک کولومنسکوی، کلیسای کریست ساویور، گورستان نودویچی و بسیاری از جاذبه های دیگر. به هر حال برای بازدید از معروف ترین موزه های این کشور باید هزینه ای بپردازید.

در ادامه بعضی از این جاذبه ها پولی را برای شما به صورت مختصر معرفی خواهیم کرد.

  • کاخ کرملین | Grand Kremlin Palace

کاخ کرملین در مسکو قرار گرفته است و محلی است که در حال حاضر دفتر اصلی دولت روسیه محسوب می شود. کرملین هم از لحاظ سیاسی و هم از لحاظ تاریخی بسیار اهمیت دارد. یکی از پر بازدیدترین جاذبه های کشور روسیه همین کاخ کرملین است.

جالب است درباره این کاخ بدانید که کرملین اول یک دژ نظامی و بعد تبدیل به یک کلیسا و بعد از آن به یک کاخ بسیار با شکوه تبدیل شد. کاخ کرملین در ضلع شرقی میدان سرخ قرار گرفته است.

برای بازدید از کاخ کرملین باید 700 روبل برای بازدید شخصی و 1000 روبل برای بازدید به همراه راهنما هزینه نمایید.

  • موزه آرمیتاژ | State Hermitage Museum

موزه آرمیتاژ در سنت پترزبورگ قرار گرفته است و یکی از عظیم ترین موزه های جهان با 3 میلیون اثر شناخته می شود. موزه ملی آرمیتاژ از خیلی جهات مختلف به عنوان فخر و افتخار روس ها به شما می رود. موزه آرمیتاژ دارای شعب مختلفی در شهرهایی همچون لندن و آمستردام است. در این موزه آثاری همچون: لئوناردو داوینچی، ون دایک، پیکاسو، مونه و بسیاری از هنرمندان دیگر است. برای پرداخت از موزه آرمیتاژ باید حدودا 800 روبل بدون راهنما

  • کاخ پترهوف | Peterhof

یکی از جاذبه های دیدنی و زیبای سنت پترزبورگ، کاخ پترهوف است. این کاخ به زبان آلمانی به معنای دربار پیتر است. این کاخ در لیست یونسکو ثبت شده است. این کاخ در سال 1714 و با نظارت شخص پتر کبیر ساخته شد. برای بازدید از کاخ پترهوف باید ورودی برابر با 900 روبل بپردازید.

  • کاخ مویکا | Mariinsky Palace

کاخ مویکا یا مارنسکی یکی از کاخ های بی شمار روسی است که از بین سال های 1839 تا 1844 میلادی ساخته شد. این کاخ در میدان سنت ایزاک قرار گرفته است. برای بازدید از کاخ مویکا باید 450 روبل بپردازید.

  • کاخ و پارک کاترین | Catherine Palace

این کاخ یک دهکده تزاری بسیار عظیم است که در شهر پوشکین و در 25 کیلومتری به سمت جنوب سنت پترزبورگ قرار گرفته است.

این کاخ را نمادی از زیاده خواهی و جاه طلبی روس ها می دانند.

دراین مجموعه کاخ ها و گالری های بسیار زیادی وجود دارد. برای خرید بلیط ورودی و بازدید از کاخ و پارک کاترین نیز باید 400 روبل بپردازید.

  • کلیسای پل و پیتر در سنت پترزبورگ | Peter and Paul Cathedral

این کلیسا در سال 1712 ساختش شروع و در سال 1733 به سرانجام رسید. این کلیسا دارای ارتفاع 122 متری است و تا قرن ها به عنوات بلندترین نقطه شهر سنت پترزبورگ محسوب می شد.

این کلیسا حتی بر اثر برخورد صاعقه دچار آتش سوزی هم شده بوده است.

داخل این کلیسا دارای طراحی بسیار خیره نماینده ای است و چشم هر کس را به خود خیره می نماید. یکی از زیباترین دیدنی هایی که در این کاخ وجود دارد، شمایل و تندیسی 3 متری است که صنعت گرانی در مسکو آن را در 7 سال ساختند.

از دیگر جاذبه های این کلیسا این است که در آن مقبره تزار و خانواده اش قرار گرفته است. هزینه بازدید از این جاذبه روسی به بهانه آنالیز هزینه های سفر به روسیه برابر است با 450 روبل.

  • قلعه سنت مایکل | Saint Michael Castel

یکی دیگر از جاذبه های بسیار زیبای روسی قلعه سنت مایکل است که روزی روزگاری یک اقامتگاه سلطنتی بوده و تاریخ سنت پترزبورگ را رقم می زده است. تاریخ ساخت این قلعه به سال های 1797 تا 1801 میلدی می رسد. در یساخت این بنا از معماری ایتالیایی، فرانسوی و گوتیک استفاده شده است. ورودیه قلعه سنت مایکل از سری هزینه سفر به روسیه برابر با 400 روبل است.

  • کلیسای سنت آیزاک | St. Isaacs Cathedral

یکی از جاذبه های معروف روسیه در جهان، کلیسای قرن نوزدهمی سنت آیزاک است. گنبد طلایی و سکوی طلا کاری شده این ینا، نمایشی از زیباشناسی روس هاست که در ساخت این بنا از آن بهره برده اند. این کلیسا امروزه دیگر تبدیل به یک موزه شده است و برای هزینه ورود به کلیسای سنت آیزاک نیز 250 روبل را باید بپردازید.

  • کاخ استراگانوف | Stroganov Palace

این کاخ یکی از بناهای روسی به سبک معماری باروک است که در عرض 1 سال ساخته شد. این کاخ قبل ترها متعلق به یک روسی بسیار ثروتمند بود ولی بعدا عنوان یکی از دارایی های حزب کمونیست مصادره شد. اگر که بخواهید به کاخ استراگانوف بروید باید هزینه ای برابر با 400 روبل پرداخت نمایید.

هزینه سیم کارت در روسیه

حال در این بخش از هزینه سفر به روسیه می خواهیم به انواع سیم کارت ها و قیمت آن ها در روسیه برای شما بپردازیم. در کشور روسیه 4 اپراتور اصلی تلفن همراه وجود دارند که در این کشور فعالیت می نمایند. این شرکت ها عبارتند از شرکت های:

  • مگافون (Megafon)
  • بی لاین (Beeline)
  • تله 2 (Tele2)
  • ام تی سی (MTS)

همه این اپراتورها اینترنت پر سرعت هم ارائه می نمایند و برای سرعت هر کدام از نسل های 3G و 4G تعرفه های قیمتی متفاوتی دارند. پوشش این اپراتورها سراسر روسیه را شامل می شود.

البته یک اپراتور دیگر در بین سیم کارت های روسی به نام یوتا (Yota) نیز موجود است که یکی از شرکت های مگافون است و سرویس در بیشتر اوقات به اینترنت LTE محدود می شود.

سیم کارت های روسیه ای معمولا فعال شده اند و تنها لازم است که آن ها را داخل گوشی خود بگذارید.

برای شارژ کردن سیم کارت های اعتباری نیز باید از طریق مراجعه به فروشگاه های موبایل و یا ترمینال های QIWI که شارژ موبایل را ارائه می نمایند، دریافت نمایید.

  • قیمت متوسط سیم کارت های معمولی در روسیه بین 300 تا 500 روبل است.
  • به طور مثال قیمت سیم کارت های اعتباری مگافون در روسیه 400 روبل است.
  • در تمامی سیم کارت ها به مقداری که آن را خریداری می کنید، اعتبار اولیه در آن موجود است.
  • برای خرید سیم کارت باید پاسپورت خود را به فروشنده ارائه دهید.
  • یادتان باشد که کد روسیه 007 است.
  • شهر مسکو دارای 2 کد 499 و 499 است.
  • برای چک کردن موجودی حساب خط MTS و مگافون از کد 100# و برای بی لاین از 102# بهره ببرید.

آنالیز هزینه حدودی رستوران های روسیه

اگر بخواهید تا در یک رستوران گران قیمت روسی غذا میل کنید، حتما باید این انتظار را داشته باشید که وارد یک سالن پر زرق و برق که حتما در طراحیش از رنگ طلایی استفاده شده، وارد شوید و در هزینه سفر به روسیه خود آن را به عنوان هزینه ای از قبل مشخص شده بیاورید.

معمولا رستوران های مجلل و حتی مدرن روسی نشانی از تجمل گرایی عصر سلطنتی روس ها را در خود دارند.

در منوی غذایی این رستوران ها از بهترین غذاهای سنتی روسی که با تازه ترین مواد غذایی طبیعی طبخ می گردند، به مشتریان ارائه می گردند. معمولا هزینه شما در یکی از این رستوران ها در شهرهای عظیم و شلوغ این کشور مثل مسکو یا ینت پترزبورگ به طور متوسط بین از 2500 روبل شروع می شود.

در رستوران های متوسط روسی شما می توانید انتظار خدماتی بینابین را داشته باشید. منظور ما از این بینابینی این است که در این رستوران ها می توانید انتظار خدماتی بین متوسط تا خوب را داشته باشید ولی به هر حال کیفیت آن ها در برابر شما همیشگی نیست.

متوسط پرداختی شما در این مدل از رستوران ها از بین 700 تا 2500 روبل است.

مزیتی که رستوران های ارزان قیمت روسی دارند این است که همواره صمیمی و گرم هستند.

این رستوران ها معمولا کوچک هستند و قیمت غذاهایی که در آن به فروش می رسد کمتر از 500 روبل در بیشترین حالت تمام می شود.

متوسط هزینه های درمانی در روسیه

یکی از مواردی که ممکن است شما در سفر به سرزمین تزارها مستقیم با آن به عنوان یکی از موارد هزینه سفر به روسیه روبرو شوید، هزینه های درمانی در این کشور است.

با این که با وجود بیمه مسافرتی شما از این نظر احتمال کمی دارد که دست به جیب بشوید اما با این حال داشتن یک سری اطلاعات در زمینه هزینه سفر به روسیه برای شما در هنگام سفر به این کشور لازم است.

در صورت بروز مسئله ای برای سلامتی و یا مشکل جسمی برای شما می توانید به درمانگاه ها، موسسات پزشکی، بیمارستان ها و مطب ها و ساختمان های پزشکی مختلف که در سراسر شهرهای این کشور پراکنده اندریال مراجعه نمایید.

خدمات پزشکی و پاراکلینیکالی در روسیه بسیار گران قیمت است و مردم معمولا با استفاده از بیمه درمانی موسوم به CMI هزینه های پزشکی خود را پرداخت می نمایند.

هزینه های استفاده از امکانات ورزشی و تفریحی در روسیه

شما در زمان اقامتتان در کشور روسیه حال هر مقدار که باشد می توانید از باشگاه ها و مجموعه های ورزشی و تناسب اندام مختلفی در شهرهای عظیم و کوچک در کشور روسیه استفاده نمایید. بنابراین باید در آنالیز هزینه های سفر به روسیه خود این بخش را هم وارد نمایید.

برای استفاده از خدمات یک مجموعه ورزشی و تناسب اندام برای یک نفر فرد بالغ به صورت ماهانه بسته به مجموعه ورزشی و سطح آن بین 1.666 روبل تا 5 هزار روبل پرداخت نمایید.

برای یک کلاس تنیس آن هم برای 1 ساعت در هفته بین 1000 تا 2.800 روبل باید بپردازید. متوسط پرداختی در کلاس های تنیس در مناطق مختلف معمولا 1.770 روبل است.

برای استفاده از مکان های تفریحی مثل سینما از لحاظ کیفیت سینما و امکاناتی که در آن وجود دارد و برای تماشای یک فیلم بین المللی برای هر جایگاه باید 300 تا 500 روبل پرداخت نمایید.

منبع:numbeo.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: lordlinks.ir شناسه مطلب: 430

به "هزینه های سفر به روسیه چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به روسیه چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید